فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو عنوان کرد:

نمایندگی های رتبه ۳ حذف می شوند

عصرخودرو: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو) در اولین نشست خبری در سال ۹۱ از حذف نمایندگی های رتبه ۳ تا پایان سال جاری خبر داد.

نمایندگی های رتبه ۳ حذف می شوند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹:۰۰
  • نشست خبری ایساکو
  • نشست خبری ایساکو
  • نشست خبری ایساکو
  • نشست خبری ایساکو
  • نشست خبری ایساکو
  • نشست خبری ایساکو
  • نشست خبری ایساکو
  • نشست خبری ایساکو
  • نمایندگی های رتبه 3 حذف می شوند

به گزارش «عصرخودرو» بهزاد ظهیری افزود: در سال گذشته مجهز ترین سایت آموزش خدمات پس از فروش به بهره برداری رسید و این شرکت توانست عالی ترین رتبه را در زمینه رضایت مشتریان کسب کند . به همین منظور و در راستای افزایش کسب رضایت مشتریان مقرر شد تعداد 173 نمایندگی که دارای رتبه 3 هستند براساس هماهنگی صورت گرفته حذف و یا به رتبه های بالاتر ارتقا یابند.


با این وجود ظهیری در بخش دیگری از سخنان تصریح کرد: ما شاید خیلی با هدف اصلی که تمام قد در خدمت مشتری باشیم و وی خشنود از مراجعه به شبکه و خرید خودرو باشد، فاصله داریم و بنده به عنوان یک خادم در شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو بارها گفته ام که رتبه یک شدن در ازای نارضایتی یک مشتری به پشیزی نمی ارزد و این باور بنده است.


به گفته وی، در سال جاری هدف گذاری شاخص رضایت مشتری 800 از یک هزار امتیاز خواهد بود این درحالی است که این شرکت در پایان اسفند1389 به امتیاز 622 و در پایان اسفند1390 به 708 امتیاز برای رضایت مشتریان دست یافته است.


مدیرعامل ایساکو، برخی دیگر از برنامه های ایساکو برای ادامه تحول در سال جاری را اصلاح ساختار شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو و حذف بسیاری از پست های مدیریتی و قائم مقام ها در راستای چابکی بیشتر، ادامه تفویض اختیارها به دفاتر منطقه ای و خارج کردن آنها از نقش واسطه ای، واگذاری بیشتر فعالیت خدمات پس از فروش به شبکه و ... دانست.


وی به عدم تحویل خودروهای ایراد دار که هم اکنون در سه استان و به زودی در سراسر کشور پیاده و اجرا خواهد شد نیز اشاره و اظهار کرد: در ادامه تحول در سیاست ها و برنامه های این شرکت پایلوت هایی که در خصوص برخی فعالیت ها در شبکه تعریف می کردیم حذف شده است و تمام نمایندگان موظف به ارائه خدمات مورد نیاز به مشتریان ایران خودرو هستند.


ظهیری، ارتقای کیفی نمایندگی ها با ارتقای بهره وری و افزایش پست های تعمیرگاهی را از دیگر برنامه های تحول در ایساکو دانست بطوریکه 700عامل تخصصی موجود خدمات پس از فروش ایران خودرو سامان دهی شده و به پست های تعمیرگاهی اضافه خواهد شد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه ایساکو برای تامین و فروش شش هزار و 600میلیارد ریال قطعات یدکی در سال جاری خبر داد و افزود: سال گذشته با سامان دهی بازار صادراتی موفق به 5.6میلیون دلار صادرات شدیم و امسال براساس برنامه ریزی ها، صادرات 10میلیون دلاری را هدف گذاری کرده ایم.


نامه رسمی مبنی بر تحریم از سوی پژو دریافت نشده است


ظهیری در بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص برخی اخبار مبنی بر خروج پژو از ایران و ... تصریح کرد که تاکنون هیچ نامه رسمی مبنی بر تحریم از سوی پژو و قطع همکاری ها دریافت نشده است.


به گفته مدیرعامل ایساکو هم اکنون سهم پژو نسبت به کل تامین قطعات بین 10تا 15درصد است و در صورتی که این شرکت فرانسوی مایل به ادامه همکاری نباشد سریع تر از آن چیزی که فکر کنید قطعات مورد نظر از سورس های دیگر جایگزین می شود.


عکس ها از اعظم صباغ




کرمان موتوراکستریم