فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

هیچ شرطی را به خودرو‌سازان تحمیل نکرده‌ایم

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق صنایع و امور اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه هیچ شرطی به خودروسازان تحمیل نشده، اعلام کرد: شروط افزایش قیمت برای خودروسازان با توافق آنان بوده و هیچ امر خارق‌العاده‌ای اتفاق نیفتاده است.

هیچ شرطی را به خودرو‌سازان تحمیل نکرده‌ایم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، محسن صالحی نیا گفت: خودروسازان نیز اعلام کرده اند در این جهت در حال کار هستند پس موضوع جدیدی نبوده و چیزی به خودروسازان تحمیل نشده است. وی تصریح کرد: خودروسازان گفته اند بومی سازی و افزایش تولید را در برنامه دارند و بحث تامین مالی نیز در حال پیگیری است و افزایش صادرات نیز باید با توجه به شرایط کشور دنبال شود. صالحی نیا ادامه داد: در مورد قیمت ها نیز که باید به شرایط تعادلی برسد موضوع خارج از عرفی نبوده که نتوان آن را انجام داد. معاون وزیر صنعت تاکید کرد: این پنج محور تحمیلی نبوده و مشکلی برای اجرای آنها وجود ندارد در این مصوبه نیز کسی سندی را امضا نکرده و دولت براساس مستندات ارائه شده و انجام بحث های کارشناسی به این جمع بندی رسیده است.
    25208/http://www.asrekhodro.com/News

    قیمت‌گذاری خودرو وظیفه شورای رقابت است

    شش سال پیش در چنین روزی رییس سابق شورای رقابت با بیان این‌که براساس قانون قیمت‌گذاری خودرو وظیفه شورای رقابت است و شورا در این راستا براساس نظریه‌های اقتصادی عمل می‌کند، گفت: اصلاح قیمت‌های نسبی در پی اجرای قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها منجر به ارتقای کارایی می‌شود. جمشید پژویان با تاکید بر این که مطابق قانون شورا باید در مورد افزایش قیمت خودرو نظر بدهد، تصریح کرد: شورای رقابت برای تعیین دستور العمل قیمت براساس نظریه های اقتصادی عمل می کند.این اقتصاد دان با تاکید بر این که اصلاح قیمت های نسبی منجر به افزایش کارایی می شود، اضافه کرد: اصلاح قیمت های نسبی را اولویت اصلی در اقتصاد می دانم، چرا که هدف ما از اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها اصلاح قیمت های نسبی و افزایش و کارایی است.
    25208/http://www.asrekhodro.com/News

    گران‌فروشی 250 میلیارد تومانی واردکنندگان خودرو
    شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از تشکیل پرونده 250 میلیارد تومانی گران‌فروشی برای شرکت‌های واردکننده خودرو خبر داد. مجتبی فرمهینی فراهانی با بیان اینکه در برخی موارد تناسبی بین ارز مورد استفاده و قیمت فروش خودروی وارداتی وجود نداشته است، خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده 250 میلیارد تومانی گران فروشی برای این واردکنندگان تشکیل و به تعزیرات ارسال شده است.فراهانی تصریح کرد: علاوه بر گران فروشی، برخی واردکنندگان به تعهدات خود در زمینه تحویل خودروهای پیش فروش شده عمل نکرده اند در این موارد پرونده تنها با رضایت شاکی مختومه نمی شود بلکه از شرکت واردکننده فهرست تمام خودروهای پیش فروش شده اخذ و در صورت وجود موارد مشابه پرونده به تعزیرات فرستاده می شود.
     http://www.asrekhodro.com/News/25213

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو