فونیکسریمکسبهتام

اولین محموله صادراتی شرکت سایپا به افغانستان ارسال شد

عصر خودرو : شرکت سایپا که همواره مترصد حضور در بازارهای دارای پتانسیل بالا و برخوردار از مزیت میباشد این بار در آغاز سال ۱۳۹۱ و پس از به بار نشستن فعالیت های بازاریابی، موفق به ورود به بازار افغانستان شد.

اولین محموله صادراتی شرکت سایپا به افغانستان ارسال شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۷:۰۰

    \\\\\\\\">به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز بازار افغانستان دارای تقاضای مناسبی برای خودرو بوده و از مزیت نزدیکی فاصله، قرابت فرهنگی و زبانی و همچنین آشنایی بسیاری از شهروندان افغانستان با محصولات سایپا به دلیل حضور ایشان در ایران برخوردار است.


    با توجه به وجود تقاضای 14 هزار دستگاهی برای تامین نیازهای سیستم تاکسیرانی افغانستان، شرکت سایپا مذاکرات خود را برای تامین نیاز بازار آغاز و اولین محموله خود را برای این کشور ارسال نمود. طبق توافقات انجام گرفته تقاضای مذکور طی دو سال آینده برای این بازار تامین خواهد شد.


    مصرف پائین محصولات سایپا و رقابتی بودن قیمت قطعات یدکی که هزینه نگهداری خودرو را به حداقل می رساند از مهمترین دلایل استقبال از محصولات سایپا می باشد.


    بازار افغانستان به دلیل آزادی ورود خودروهای دست دوم نو بسیار رقابتی و پرچالش است و شرکت سایپا با تکیه بر مزیت های رقابتی محصولات و توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود حضور موفقی را در این بازار تدارک دیده است. ورود خودروهای جدید شرکت سایپا مانند تیبا، محصولات X100و سایر محصولاتی که در سالهای آتی به سبد محصولات صادراتی خواهند پیوست دستیابی به بخش های جدیدتری از این بازار را در چشم انداز قرار داده است


    شرکت سایپا در سال1390 به افتخارت مهمی در زمینه صادرات دست یافت که کسب رتبه اول در صادرات خودروی کشور و دستیابی به مقام صادر کننده نمونه خودروی کشور برای پنجمین بار از جمله این افتخارات است.




    کرمان موتوراکستریم