فونیکسریمکسبهتام

در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سایپا اعلام شد

معاون وزیر صنعت: تعهد بیش از ۱۳۰هزار دستگاهی سایپا

عصر خودرو- در جریان مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سایپا، مقیمی، معاون وزیر صمت با اشاره به تعهدات خودروسازان از تعهد ۱۳۲ هزار دستگاهی سایپا به مشتریان و لزوم تلاش مدیریت جدید شرکت در تحویل هر چه سریع‌تر این خودروها خبر داد.

معاون وزیر صنعت: تعهد بیش از ۱۳۰هزار دستگاهی سایپا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مقیمی با اشاره به سهم بالای صنعت خودرو در اقتصاد کشور گفت:"صنعت خودرو سهم 25درصدی در اقتصاد صنعتی کشور دارد و اشتغال بیش از 110هزار نفر در این صنعت و بیش از 500هزار نفر در صنوف مرتبط با این صنعت، نشان از وظیفه سنگینی دارد که بر دوش همه ما است."
    وی افزود:"با توجه به این اهمیت بالا، صنعت خودرو همواره یکی از اصلی‌ترین بخش‌های برنامه‌ریزی‌های مقام وزارت بوده است و همه باید کمک کنیم این صنعت بتواند بار دیگر به شرایط گذشته بازگردد."
    معاون وزیر در زمینه وضعیت مالی و تعهدات خودروسازان گفت:"یکی از محورهای اصلی مدنظر ما تأمین نقدینگی لازم برای تولید خودرو است و در این راستا دست‌کم 4هزار میلیارد تومان به خودروسازان اختصاص خواهد یافت که از این مقدار، 95درصد باید به قطعه سازان برسد. یکی دیگر از موضوعات، تعهدات خودروسازان به مردم است. سایپا 132هزار تعهد دارد که باید تحویل شود. باید آرامش خاطر به مردم تزریق شود. مورد دیگر آن است که باید دارایی‌های غیر مولد برای تأمین نقدینگی واگذار شود."
    مقیمی افزود:"مجموعه این اقدامات باید در اولویت کاری سایپا باشد. یکی دیگر از موارد افزایش عمق داخلی سازی و کاهش 30درصدی ارزبری است. باید خون تازه‌ای به این صنعت تزریق شود و البته بسیار مهم است برخورد مناسبی با ارباب رجوع داشته باشیم و مردم حس خدمت‌دهی بهتری داشته باشند."
    وی در زمینه معرفی محصولات جدید گفت:"ما از سال 80 تا 85 درمجموع 19 محصول جدید معرفی کردیم  و از 86 تا 91 تعداد این محصولات به 26 مدل رسید اما از سال 91 تا 96 درمجموع تعداد محصولات جدید معرفی شده به 43 مدل رسید."

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو