فونیکسریمکسبهتام

مشاور پارلمانی شهرداری تهران:

تعیین عوارض تونل‌های تهران طرح شورای شهر قبلی است

عصر خودرو- مشاور پارلمانی شهرداری تهران گفت: اخذ عوارض برای ورود خودروها به تونل‌های پایتخت طرح شکست‌خورده شورای شهر گذشته است و تعیین این نوع عوارض در شورای شهر فعلی و شهرداری مطرح نشده است.

تعیین عوارض تونل‌های تهران طرح شورای شهر قبلی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت، «داریوش قنبری» امروز- شنبه - در گفت و گویی نسبت به انتشار اخباری مبنی بر تصمیم شهرداری در جهت تعیین عوارض برای ورود خودروها به تونل‌های پایتخت انتقاد کرد و افزود: در شهرداری تهران هیچ برنامه‌ای در جهت اخذ عوارض از خودروها برای ورود به تونل‌های شهری وجود ندارد و نه شهردار تهران و نه شورای شهر چنین نظری ندارند، چرا که هدف مدیریت کنونی شهری تامین رفاه بیشتر شهروندان است، بنابراین، این اخبار از اساس کذب است.
    وی ادامه داد: موضوع دریافت عوارض برای ورود خودروها به تونل‌های تهران موضوع مندرج در برنامه دوم توسعه شهر تهران بوده که در شورای شهر قبل به تصویب رسیده بود و در پی آن قرار بود برای عبور و مرور از تونل‌های شهر تهران و پل صدر عوارض دریافت شود.
    مشاور پارلمانی شهرداری تهران تصریح کرد: البته این مصوبه در همان دوره فعالیت شورای شهر گذشته هم عملیاتی نشد و می‌توان گفت که فقط بر روی کاغذ باقی ماند، ضمن اینکه در شورای شهر کنونی هم برنامه‌ای برای اجرای این مصوبه وجود ندارد.

    **تعیین عوارض شهری نیاز به ارائه طرح توسط اعضای شورای شهر یا لایحه شهرداری دارد
    قنبری تاکید کرد: آنچه مسلم است برای اخذ هر نوع عوارض شهری نیاز به مصوبه شورای شهر وجود دارد، به این صورت که باید یا اعضای شورا طرحی را در این مورد ارائه دهند یا لایحه‌ای توسط شهرداری به صحن شورا فرستاده شود که تاکنون هیچ کدام نه از طرف شهرداری و نه شورای شهر مطرح نشده است.
    وی خاطرنشان کرد: اخذ عوارض از تونل‌های شهر تهران طرحی شکست ‌خورده بوده که در شورای شهر قبل مطرح شده بود و اجرای آن نه تنها در آن دوره عملیاتی نشد، بلکه در این دوره از فعالیت شورای شهر هم مطرح نشده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو