فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام خبر داد:

جلوگیری از تردد خودروهای دولتی فاقد برگه ماموریت در ایلام

عصر خودرو- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام گفت: با هماهنگی انجام شده از تردد خودروهای دولتی فاقد برگه ماموریت در ایلام جلوگیری می شود.

جلوگیری از تردد خودروهای دولتی فاقد برگه ماموریت در ایلام
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  قدرت فیض اللهی ظهر امروز دوشنبه در نشستی با محوریت چگونگی استفاده از خودروهای دولتی با حضور مسئولان پلیس راه استان به صیانت از اموال دولتی، نگهداری و استفاده از آن، آیین‌نامه چگونگی استفاده از خودروهای دولتی، نگهداری و استفاده صحیح از خودروهای دولتی و جلوگیری از حیف و میل بیت المال، نکاتی را یادآور شد و تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت مصوبات هیات وزیران، آیین‌نامه چگونگی استفاده از خودروهای دولتی هستند.

    وی افزود: مطابق قانون، تردد خودروهای دولتی فاقد برگه ماموریت اداری و کارت تردد توسط پلیس راه جلوگیری می شود و همچنین مشخصات راننده خودرو های متخلف را به اداره کل امور اقتصادی و دارایی گزارش می شود تا پیگیری لازم به عمل آید.

    در ادامه  سرهنگ شاوردی جانشین پلیس راه استان ایلام نیز اعلام کرد که با دستور دادستان استان، با هرگونه استفاده غیرمجاز از خودروهای دولتی در سطح جاده های بین شهری برخورد و گزارشات نیز به مقامات سیاسی استان اعلام می شود.

    حمیدرضا پیرزادی رئیس اداره اموال و اوراق بهادار  در خصوص مراحل اسقاط خودروهای فرسوده که مجوز کمیسیون ماده 2 اسقاط را از اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اخذ کرده اند، گفت: از طریق سامانه ستاد،  مزایده ای برگزار شده و یکی از مراکز اسقاط کشور برنده مزایده اعلام شده است.

    وی افزود: برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، مراکز اسقاط بایست با تایید پلیس راهور و در حضور نماینده دستگاه های اجرایی ، مراحل اسقاط را انجام دهند و در تمام مراحل فک پلاک، برش شاسی، اتاق خودرو،  کنترل و نظارت شود  و سپس مدارک و مستندات مربوط به خودروهای اسقاط شده را جهت انجام مراحل قانونی به این اداره کل ارسال کنند تا خودرو اسقاط  از سرجمع آمار اتومبیل های آن دستگاه اجرایی خارج شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو