فونیکسریمکسبهتام

استفاده از خودرو دولتی در ساعات غیر اداری ممنوع است

عصر خودرو- فرماندار سروآباد گفت: استفاده از خودرو دولتی در ساعات غیر اداری و برای انجام کارهای شخصی ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.

استفاده از خودرو دولتی در ساعات غیر اداری ممنوع است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  کوهسار دادور اظهار داشت: مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی مجاز نیستند در ساعات غیر اداری از خودروهای اداری (پلاک قرمز) برای تردد استفاده کنند و تنها برای ماموریت اداری مجاز به استفاده از این خودروها هستند.
    وی اضافه کرد: این موضوع به ادارات سطح شهرستان ابلاغ شده و در صورت مشاهده تخلف، طبق بخشنامه های اداری با افراد و ادارات متخلف برخوردهای قانونی صورت می گیرد.
    آیین نامه چگونگی استفاده از خودروهای دولتی با موضوع حقوق حمل و نقل از سوی دولت در 16 ماده و تبصره‌های فراوان در سال 1386 تصویب و برای اجرا به تمامی دستگاه‌ها و ادارات ابلاغ شد.
    در ماده چهار این آیین نامه آمده است که تمامی خودروهای دستگاه‌های اجرایی به استثنای خودروهای اختصاصی، تشریفاتی و خدمت جزو خودروهای خدمت عمومی محسوب شده و استفاده از آنها تنها برای انجام امورات اداری مجاز است و در غیر ساعات اداری (با راننده یا بدون راننده) و بدون داشتن برگ مأموریت، مطلقاً ممنوع بوده و هرگونه استفاده از این خودروها خارج از قوانین مربوطه و مقررات این آیین نامه در حکم تصرف غیرمجاز اموال دولتی محسوب می شود.
    دادور با انتقاد از عدم مقیم بودن مدیران برخی از دستگاه های اجرایی در این شهرستان افزود: این رویه از سال های قبل در این شهرستان وجود داشته و مدیران دستگاه های اجرایی در سنندج و مریوان اقامت دارند.
    وی تاکید کرد: اکنون یکی از معیارها و پیش شرط ها برای انتخاب مدیران اجرایی در این شهرستان، مقیم بودن است و پنج نفر از مدیران تازه منصوب شده هم اینک در سروآباد مقیم هستند.
    فرماندار سروآباد گفت: یکی دیگر از مشکلات این شهرستان، کمبود مسکن و عدم تمایل ها برای ساخت و ساز است که حتی شهروندان را با مشکلاتی مواجه ساخته است.
    وی یادآور شد: کمبود واحدهای مسکونی در این شهرستان به گونه ای است که برای استقرار تعدادی از ادارات سطح شهر مجبور شدیم از خانه های سازمانی موجود استفاده کنیم.
    شهرستان سروآباد با 44 هزار جمعیت در 35 کیلومتری مریوان و 100 کیومتری سنندج مرکز استان کردستان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو