فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خبر داد

برخورد قانونی با ۲۰۰ سرویس مدرسه فاقد علائم و استانداردهای لازم

عصر خودرو- قنادان گفت: براساس نظارت‌های صورت گرفته توسط سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور در آذرماه امسال، با ۲۰۰ سرویس مدرسه فاقد علائم و استاندارد‌های لازم برخورد شده است.

برخورد قانونی با ۲۰۰ سرویس مدرسه فاقد علائم و استانداردهای لازم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یازدهمین جلسه کارگروه ماده 18 سرویس مدارس با حضور مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، وفایی نماینده شورای مرکزی انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران، خوش قدم رئیس انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران و ستوان یکم نصیرمولا نماینده پلیس راهور به میزبانی سازمان تاکسیرانی تهران برگزار شد.

    علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در جلسه این کارگروه با اشاره به اینکه 18 هزار خودرو اعم از تاکسی و خودروی شخصی، خدمات سرویس مدرسه را ارائه می‌دهند، عنوان کرد: تمامی خودرو‌های سرویس مدارس باید دارای برچسب باشند و اطلاعات کامل خودرو و راننده باید در سامانه سرویس مدارس در دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی ثبت شود، در غیر این صورت با متخلفان به صورت قانونی برخورد و با همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارس از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌شود.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: براساس نظارت‌های صورت گرفته توسط سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور در آذرماه امسال، با 200 خودرو سرویس مدرسه که فاقد علائم و استاندارد‌های لازم بوده‌اند، برخورد شده است.

    بیشتر بخوانید: ساماندهی بیش از 15 هزار سرویس مدرسه

    وی گفت: پیمانکاران سرویس مدارس دارای مجوز، به هیچ عنوان مجاز نیستند از رانندگان و خودرو‌هایی استفاده کنند که فاقد استاندارد‌های لازم بوده و در سامانه تاکسیرانی ثبت نشده‌اند. در صورت ملاحظه این موارد، پیمانکاران متخلف در جلسه آینده کارگروه ماده 18 شناسایی و به هیات انضباطی پیمانکاران سرویس مدارس معرفی خواهند شد و در صورتی که تخلف محرز شود، از ادامه همکاری جلوگیری خواهد شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو