فونیکسریمکسبهتام

جشنواره فروش دوچرخه های بوتچیا ایتالیا

عصر خودرو-به مناسبت میلاد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی، داتیس دوچرخ، به زودی طرح فروش ویژه دوچرخه های بوتچیا را آغاز خواهد کرد.

جشنواره فروش دوچرخه های بوتچیا ایتالیا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،در این فروش ویژه شما می توانید دوچرخه های ایتالیایی دست ساز بوتچیا را با قیمت هایی ویژه خریداری نمایید.جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت datisworldwide.com مراجعه نموده و یا با شماره ی 75306-021  تماس حاصل فرمائید و ضمن آشنایی بیشتر با محصولات هلدینگ داتیس از شرایط این طرح ویژه مطلع شوید.

        کمپانی بوتچیا برای اولین بار در سال 1909، توسط تئودورو کارنیئلی از شهر ویتوریو در کشور ایتالیا که تعمیرات و ساخت دوچرخه را انجام می داد، تصمیم به ساخت یک دوچرخه با شرایط کاربری شهری گرفت. او بعدها انجمن محلی دوچرخه سواری ایتالیا را تاسیس کرد . دوچرخه سازی «بوتچیا» با ساخت دوچرخه ای برای ورزشکار مشهور ایتالیایی به نام بوتچیا آغاز کرده است. بین سال های 1930 و 1940 کارکنان این کمپانی به تعداد 100 نفر رسیدند.


        از دهه 1960 میلادی تا به امروز دوچرخه سازی بوتچیا به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین برندهای دوچرخه در جهان شناخته می‌شود. امروزه این برند حامی تورها و مسابقات حرفه‌ای در جهان به ویژه در اروپا است. بوتچیا عرضه کننده طیف کاملی از دوچرخه ها، از مدل های مسابقه ای که برای حرفه ای ها طراحی شده، تا مدل زیبا که برای استفاده روزانه در شهر مورد استفاده قرار می گیرند. ریپارتو کورسه نام تجاری بوتچیا بوده که دارای دوچرخه سواری حرفه ای و ساخت محصولات حرفه ای مسابقهای، در دو مدل شهری و دوچرخه کوهستان می باشد. تولیدات ریپارتو کورسه با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد ، زیبا و ظریف، خلاقیت نوآورانه، تکنولوژی های بیشتری را ارائه می دهند. با همکاری تیم های R & D برای دستیابی به فریم های منحصر به فرد، با عملکرد بالا، سخت و مناسب برای رسیدن به سخت ترین مسابقات در تمام خیابان های سراسر جهان تلاش زیادی شده است.

        بوتچیا سازنده دوچرخه‌های کورسی جهت مسابقات حرفه‌ای و استفاده عموم است و اخیرا دوچرخه‌های برقی شهری و برون‌شهری را نیز تولید می نماید که با استقبال چشم‌گیری روبرو شده است. هدف از تولید این دوچرخه‌ها کمک به حمل و نقل ارزان و پاک در سطح شهر است. کارخانه بوتچیا "بیاییم سبز باشیم" را به عنوان شعار خود انتخاب نموده است و قصد دارد با نوآوری‌های جدید در تولید هوای پاک‌تر و زمینی سبزتر فعالیت‌های خود را گسترده‌ تر کند. دو اصل از ابتدا تا به امروز در ساخت دوچرخه‌های بوتچیا رعایت شده است، طراحی ایتالیایی و تکنولوژی روز جهان که منجر به ساخت و تولید دوچرخه‌هایی با دوام و کیفیت بالا در عین حفظ ظرافت شده است.


       
    شرکت داتیس دوچرخ نماینده انحصاری دوچرخه های بوتچیا ایتالیا، مدل های متنوعی از این برند را جهت کاربرد ها و نیاز های متفاوت کاربران عزیز این شرکت طبق جدول ذیل را در جهت رضایت مخاطبانش تهیه می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو