فونیکسریمکسبهتام

نقشه های مدیریت بحران راه های اصفهان رونمایی شد

عصر خودرو- اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان برای اولین بار در کشور روز یکشنبه از نقشه های مدیریت بحران راه های این خطه رونمایی کرد.

نقشه های مدیریت بحران راه های اصفهان رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای به عنوان کارگروه حمل ونقل جاده ای مدیریت بحران این نقشه ها را به منظور برنامه ریزی و مدیریت بحران تدوین کرده است.
    مخاطرات جوی در این نقشه به صورت آنلاین پایش می شود و نقشه های موضوعی نیز در این راستا تهیه و تدوین شده است.
    مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان در آئین رونمایی از نقشه مدیریت بحران راه های استان اصفهان، برقراری تردد ایمن و روان در شرایط بحرانی اعم از طبیعی وغیرطبیعی را یکی از اهداف و وظایف خطیر این اداره در مدیریت بحران برشمرد.
    مهدی خضری اظهار داشت: به منظور مدیریت هوشمند بحران، شناسایی نقاط بحرانی و حساس، زیرساخت ها و دارایی های موثر در مدیریت بحران و همچنین بازگشت مناسب و سریع به شرایط عادی؛ نیازمند نقشه کاملی هستیم.
    وی ادامه داد: برای اولین بار در کشور ایجاد نقشه مکانی و توصیفی مدیریت بحران در راهداری و حمل و نقل جاده ای به همت کمیته مطالعات و آمار این اداره در قالب سامانه اطلاعات جغرافیایی تهیه و تدوین شده است.
    خضری گفت: استان اصفهان با ظرفیت های بالای حمل ونقل بار و مسافر و 12 هزار کیلومتر راه جزء استان های تراز اول کشور به شمار می آید.
    مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز در این مراسم گفت: آماده باش دائم، انسجام و با ثبات بودن و داشتن نقشه راه و استراتژی سه کلید طلایی مدیریت بحران‌ است.
    منصور شیشه فروش اظهار داشت: فناوری اطلاعات با کمک به مدیریت بحران، موجب کاهش خسارات در این حوزه می شود.
    وی ادامه داد: این نقشه ها تحولی در حوزه مدیریت بحران راه های استان اصفهان ایجاد خواهد کرد.
    استان اصفهان از نظر تعداد شرکت حمل و نقل بار، تعداد پایانه حمل بار و مسافر و آموزش کاربران حمل و نقل، رتبه اول کشور را دارد.
    بیش از 41 هزار دستگاه خودرو با 48 هزار راننده در ناوگان حمل و نقل بار استان فعالیت می کند که نزدیک به 10 درصد از ناوگان حمل بار کشور را شامل می شود.
    استان اصفهان دارای 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        آخرین بروزرسانی ۲۲ ساعت پیش
        آرشیو