فونیکسریمکسبهتام

رفع مشکل تامین لاستیک خودرو در کرمان

عصر خودرو- معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت : با تدابیر اتخاذ شده و واردات به جای کالا، مشکل تامین لاستیک خودروهای سبک و سنگین در این استان به صورت کامل رفع شده است.

رفع مشکل تامین لاستیک خودرو در کرمان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از شاتا، محمدرضا خواجویی در نشست خبری در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان افزود: از ابتدای مهرماه تاکنون 20 هزار و 510 حلقه لاستیک برای خودروهای سنگین به استان کرمان وارد شده است.
    وی با بیان اینکه استان کرمان از نظر تعداد خودروهای سنگین با داشتن 12 هزار و 500 واحد حمل بار رتبه دهم کشور را دارا است، اظهار داشت: این استان در تعداد لاستیک جذب شده جزو چهار استان نخست کشور اما نسبت به سهم هر کامیون از لاستیک های توزیع شده رتبه نخست کشور را دارد.
    معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه 8 هزار و 180 حلقه نیز برای خودروهای سبک نیز جذب شده است، ادامه داد: لاستیک حمل و نقل مسافر در سامانه راهداری به میزان هفت هزار و 300 حلقه در حال توزیع است.
    وی عنوان کرد: امسال توزیع لاستیک نسبت به سال 96 بیش از 2 برابر بوده که علت آن جَو روانی و تقاضای کاذب فقدان محصولات در بازار به وجود آمده است.
    خواجویی افزود: لاستیک های تامین شده با نرخ ارز دولتی بوده و با قیمت مناسب به بازار عرضه می شود.
    وی با بیان اینکه هیچگونه کمبود کالا در استان کرمان وجود ندارد و تمامی محصولات به وفور در این استان موجود است گفت: تمامی کالاهای اساسی به صورت روزانه در بازار کنترل می شوند.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط