فونیکسریمکسبهتام

مسئول مرکز مدیریت راه‌های زنجان:

جاده‌های زنجان مه‌آلود است

عصر خودرو- مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: بارش برف همراه با مه موضعی در آزادراه زنجان-قزوین و برخی محورهای مواصلاتی استان زنجان وجود دارد.

جاده‌های زنجان مه‌آلود است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  محمدامینی  افزود: بارش برف همراه با مه موضعی که از ظهر امروز(پنج شنبه) در نقاط مختلف استان زنجان آغاز شده است باعث لغزندگی جاده و کاهش دید رانندگان در محورهای زنجان-بیجار، سلطانیه، خدابنده-همدان، زنجان-دندی-تخت سلیمان، ابهر-خرمدره و همچنین آزادراه زنجان-قزوین شده است.

    وی با بیان اینکه احتمال بارش پراکنده برف و وجود مه موضعی در ارتفاعات محورهای کوهستانی وجود دارد، افزود: رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان به خصوص در محورهای کوهستانی را دارند تجهیزات گرمایشی و زنجیر چرخ  به همراه داشته باشند.

    بنا به اعلام راهداری استان زنجان در حال حاضر  450 نیرو در 30 راهدارخانه استان زنجان فعال هستند که با  275 دستگاه خودروی سبک و سنگین راهداری در فصل سرما در جاده‌ها خدمات لازم را به مردم ارائه خواهند داد.

    همچنین  کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه 141 و سایت www.141.ir ارتباط برقرار  کرده تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.

    همچنین برای اطلاع از وضعیت راه‌های این استان با سامانه 1816 در هر ساعت از شبانه‌روز می توان تماس حاصل کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط