فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان؛

بسته‌شدن معابر همدان در پی بارش برف ارائه خدمات را کند کرده است

عصر خودرو- رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: بسته شدن خیابان ها به واسطه قرار گرفتن خودروها در مسیر منجر به کندی ارائه خدمات شده است.

بسته‌شدن معابر همدان در پی بارش برف ارائه خدمات را کند کرده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، علی فتحی  در خصوص وضعیت پیش آمده در خیابان های همدان و عملکرد مجموعه خدمات شهری شهرداری همدان در پی بارش برف بابیان اینکه مجموعه خدمات شهری در حال ارائه خدمات است، گفت: متاسفانه هر شهروندی یک خودرو با لاستیک های صاف وارد خیابان کرده و در پی بارش برف زمین گیر شده است.

    وی با بیان اینکه خودروهای شهرداری همدان در حال پخش ماسه و نمک در معابری که شیب آنها زیاد است، هستند، گفت: مابقی نیروها نیز در حال برف روبی هستند.

    فتحی با بیان اینکه متاسفانه ماشین بنده نیز در خیابان گیر کرد و مجبور به تردد با اتوبوس شدم، گفت: در حال سرکشی و رسیدگی به وضعیت پیش آمده هستیم.

    وی با بیان اینکه خودروی ما در شهرک بهشتی همدان گیر کرد و مابقی مسیر را با اتوبوس راهی شده ایم، گفت: حدود 30 -40 خودرو به دلیل گیر کردن چند خودرو در ابتدای مسیر مجبور به توقف شده بودند که خودروی ما نیز در بین همین خودرها بود.

    شهرداری همدان در پی بارش برف غافلگیرشد

    رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه شهرداری همدان در پی بارش برف غافلگیرشد، گفت: بسته شدن خیابان ها به واسطه قرار گرفتن خودروها در مسیر منجر به کندی ارائه خدمات شده است.

    وی در توضیح وضعیت پیش آمده پیرامون کمبود تاکسی در سطح شهر نیز عنوان کرد: متاسفانه رانندگان تاکسی با مشاهده ذره ای برف خودروهای خود را در پارکینگ قرار می دهند و از ارائه خدمات خودداری می کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط