فونیکسریمکسبهتام

چه‌کسی پاسخگوی سودرسانی به دلالان از جیب سهامداران است؟

اعتراض سهامداران خودرویی نسبت به قیمت‌گذاری دستوری

عصر خودرو- برخی سهامداران خُرد شرکت‌های خودروسازی طی نامه‌ای سرگشاده به مسولین ذیربط به تداوم عدم اصلاح قیمت‌های محصولات تولیدی خودروسازان معترض شده و نوشتند: از مسئولان می‌خواهیم ، حق ما را ازدلالان بستانید.

اعتراض سهامداران خودرویی نسبت به قیمت‌گذاری دستوری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از بورس نیوز، براین اساس سهامداران صنعت خودرو درنگاشته خود با بیان این که درنامه های ارسالی انجمن قطعه سازان و خودرو سازان  به شورای رقابت  وسازمان های مرتبط نسبت به رانت ایجاد شده از محل قیمت گذاری دستوری خودرو هشدار داده اند اما گوش شنوایی وجود ندارد.

    سهامداران شرکت های خودروسازی دراین نامه از نمایندگان مجلس  و وزیر صنعت ، معدن و تجارت درخواست کمک و اعلام کرده اند: لابی با نفوذ دلالان و واسطه ها به بهانه گرانی سبب شده اند تا قیمت خودرو در بازار رسمی فاصله بسیار زیادی با قیمت های درب کارخانه  داشته باشد . این درحالی است که با  قیمت گذاری دستور خودرو سازان بیش از8 هزار میلیارد تومان زیان و به جای آن دلالان  10 هزار میلیارد تومان سود بردند.

    سهامداران شرکت های خودرویی درنامه خود ضمن انتقاد از قیمت گذاری دستوری خطاب به مسئولین کشور اعلام کرده اند چطور می شود با افزایش بیش از 70 درصدی  مواداولیه تولید ، افزایش نرخ ارز از 4200 به تا 9000 تومان کنونی ، نرخ تورم ، برطبل ثابت ماندن قیمت خودرو وقیمت گذاری دستوری می کوبید . آیا از وضعیت بیکاری کارگران  شرکت های قطعه سازی و کاهش تولید خودرو سازان و زیان آنان با توجه به مشکلات خودتحریمی ها و تحریم های بین المللی خبر دارید ؟

    چرا از حقوق سهامداران دفاع نمی کنید و چه کسی پاسخگوی سود رسانی به دلالان از جیب سهامداران و تولید کننده است ؟

    چرا قدرت خرید سهامداران خودرویی  هرروز ضعیف تر می شود این درحالی است که مسئولین  مردم را دعوت به سرمایه گذاری در بورس می کند و آیا قصد آنها ضرررسانی به آنها بوده است ؟

    ما سهامداران صنعت خودروی کشور از مسئولین کشور یک خواسته اصلی داریم، هرچه سریعتر دستور اصلاح قیمت هابراساس تعیین قیمت 5 درصد زیر قیمت بازار را صادر کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو