فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز خبر داد:

اجرای طرح مدیریت سرعت در ۲۷ پیچ خطرناک محور کندوان

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از اجرای طرح مدیریت سرعت در ۲۷ پیچ خطرناک از محور کندوان خبر داد.

اجرای طرح مدیریت سرعت در ۲۷ پیچ خطرناک محور کندوان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مهرداد جهانی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کوهستانی بودن محور کرج - کندوان و عدم رعایت سرعت مجاز از سوی برخی رانندگان در نقاطی مانند پیچ‌ها، اظهار کرد: عدم توجه به‌سرعت به‌ویژه در ایامی که این مسیر برای تخلیه بار ترافیکی به‌صورت یک‌طرفه اعلام می‌شود، آمار تصادفات را افزایش می‌دهد.

    وی اضافه کرد: با اجرای طرح مدیریت سرعت از طریق ایجاد کاهنده‌های سرعت اعم از ایجاد شیارهای افقی و لرزاننده (رامبل استریپ) در سطح آسفالت 27 پیچ  این محور، سرعت خودروها کاسته می‌شود.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: پیش‌ازاین نیز بیش از 600 تابلوی هشداردهنده و پیش‌آگاهی در این محور برای توجه بیشتر رانندگان نصب‌شده بود، ولی همچنان سرعت مطمئنه رعایت نمی‌شود.

    جهانی بابیان اینکه محور کرج - چالوس به دلیل جاذبه‌های توریستی و طبیعت خاص همیشه مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار می‌گیرد، گفت: این محور در طول ایام سال از تردد نسبتاً بالایی برخوردار است، امیدواریم با رعایت بیشتر قوانین و مقررات از سوی رانندگان شاهد کاهش آمار تصادفات باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط