فونیکسریمکسبهتام

فرماندار بیله‌سوار:

تردد در پایانه مرزی بیله‌سوار ۴۵ درصد افزایش یافته است

عصر خودرو- فرماندار بیله‌سوار از افزایش ۴۵ درصدی تردد در پایانه مرزی بیله‌سوار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

تردد در پایانه مرزی بیله‌سوار ۴۵ درصد افزایش یافته است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حسن قبادی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: طی هشت ماه گذشته بیش از 956 هزار نفر از گمرک و پایانه مرزی بیله سوار تردد کردند که 87 درصد این رقم مربوط به گردشگران خارجی است.

    وی با بیان اینکه در این مدت 60 هزار و 996 ناوگان خودرویی نیز از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کرده اند، یادآور شد: این آمار هم نسبت به مدت مشابه سال قبل 31 درصد افزایش نشان می‌دهد.

    فرماندار بیله‌سوار پایانه مرزی این شهرستان را یکی از مرزهای پرتردد کشور دانست و افزود: آمارها نشان می‌دهد حضور گردشگران خارجی بویژه اتباع جمهوری آذربایجان از این مرز در حال افزایش است.

    وی با اشاره به برگزاری تورهای «اینفو» با هدف معرفی و بازدید از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری استان تصریح کرد: آژانس‌های گردشگری و رسانه‌ها مقدمات حضور گردشگران را با معرفی این ظرفیت ها فراهم کنند.

    قبادی ادامه داد: برنامه بازدید این تور شامل ورود از پایانه مرزی بیله سوار و بازدید از گرمی، اقامت در هتل کوثر بیله سوار و بازدید از محل پرورش شتر دوکوهانه جعفرآباد بوده و همچنین بازید از ظرفیت‌های مختلف شهرستانهای استان اردبیل نیز در دستور کار قرار گرفته است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط