فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

۳۵ درصد لاستیک مورد نیاز ناوگان باری استان قزوین تامین می شود

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: ماهانه ۲۳۰۰ حلقه لاستیک برای شبکه حمل و نقل باری استان نیاز داریم که سهمیه تعیین شده فقط ۳۵ درصد را پاسخگوست.

۳۵ درصد لاستیک مورد نیاز ناوگان باری استان قزوین تامین می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار که در محل استانداری برگزار شد اظهارداشت: توزیع لاستیک بین ناوگان حمل و نقل جاده ای توسط کمیته ای صورت می گیرد و هر استان بر اساس میزان نقش خود در ترانزیت کالا می تواند سهمیه دریافت کند.

    وی اضافه کرد: در دو ماه گذشته در یک نوبت تعداد 8021 حلقه و در نوبت دوم هم 3510 حلقه لاستیک در میان رانندگان ناوگان باری توزیع شد که در مجموع 11 هزار و 537 حلقه لاستیک توزیع کرده ایم.

    پیرنون گفت: در استان قزوین ماهانه 2300 حلقه لاستیک برای ناوگان باری نیاز داریم که حدود 35 درصد نیازها تامین می شود و در این زمینه مشکل جدی داریم.

    سهیمه لاستیک استان قزوین کافی نیست

    وی اظهارداشت: سازمان راهداری سیاست گذار است و باید نظارت لازم را داشته باشد اما در چند ماه اخیر برای حل مشکلات تامین لاستیک خودروها عملا از کار اصلی خود بازمانده ایم و فعالیت حمل و نقلی تحت تاثیر توزیع لاستیک قرار گرفته است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین یادآورشد: در استان قزوین بر اساس پیمایش انجام شده 9400 دستگاه خودرو با 13 هزار راننده داریم که تامین نیاز این شبکه فشار سنگینی روی این اداره وارد کرده و به نوعی دچار دور باطل شده ایم و نمی توانیم با این سهمیه جوابگوی نیازهای رانندگان باشیم و نارضایتی ایجاد می شود.

    وی اضافه کرد: استان قزوین با داشتن 9400 دستگاه خودرو حدود 2.6 درصد ناوگان حمل و نقل کشور را به خود اختصاص داده که سهیمه تعیین شده بر این اساس کافی نیست زیرا ناوگانی هم داریم که فاقد بارنامه و کارت هوشمند است مانند شهرداری، بنیاد مسکن، نیروی انتظامی که تحت پوشش نیستند اما باید لاستیک آنها تامین شود.

    پیشنهاد اختصاص 15 درصد سهمیه لاستیک به ناوگان غیر رسمی

    پیرنون در این جلسه پیشنهاد کرد 15 درصد از سهمیه لاستیک استان برای ناوگان بدون کارت و بدون پوشش در شبکه اختصاص یابد و 85 درصد هم در شبکه اصلی ناوگان توزیع شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو