فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۲۳۴۴»

نیازی به مراجعه به شرکت نفت برای رمز عبور کارت سوخت نیست

عصر خودرو- مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان گفت: نیازی به مراجعه مردم به شرکت ها و نواحی پخش نفتی برای پیگیری رمز عبور کارت سوخت نیست.

نیازی به مراجعه به شرکت نفت برای رمز عبور کارت سوخت نیست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، بهمن علیپور  افزود: تعدادی از مالکان خودروها و موتور سیکلت ها، رمز عبور کارت های سوخت خود را فراموش کرده اند و با توجه به اطلاعیه جدید شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، به دنبال بازیابی آن هستند.
    شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اعلام کرد که مالکان خودرو و موتور سیکلت‌های فاقد کارت سوخت باید درخواست خود را در سامانه این شرکت ثبت کنند.
    وی با تاکید براینکه نیازی به مراجعه این افراد به شرکت های پخش فراورده های نفتی یا هرگونه اقدامی از سوی آنها در این زمینه نیست، گفت: مقرر است رمز همه کارت‌ های سوخت بازیابی شود.
    علیپور افزود: با آغاز طرح الزامی شدن استفاده از کارت سوخت و زمانی که مالک خودرو یا موتورسیکلت نخستین بار برای سوختگیری به جایگاه مراجعه و کارت خود را وارد نازل کند، پیامی مبنی بر انتخاب رمز روی صفحه ظاهر می شود که بر اساس آن مالک می‌ تواند رمز جدیدش را برگزیند.
    وی خاطرنشان کرد: افرادی که کارت سوخت خودرو یا موتورسیکلت آنها مفقود شده است، می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+10 یا سامانه خدمات دولت همراه به نشانی www.mob.gov.ir یا دریافت و نصب رایگان برنامه(اپلیکیشن) خدمات دولت همراه یا شماره گیری کد دستوری *4# (ستاره 4 مربع) درخواست خود را ثبت کنند.
    به گزارش ایرنا، استفاده از کارت سوخت قرار است بزودی اجباری شود. بر این اساس، مالکان خودروهای فاقد کارت سوخت طبق جدول زمانبندی تا بیست و چهارم آذر مهلت دارند از طریق دفترهای پلیس+10 و سامانه های اینترنتی به صورت رایگان اقدام به ثبت نام کنند.
    بیش از 11 سال از آغاز نصب تجهیزات سامانه هوشمند سوخت در جایگاه‌های عرضه می‌گذرد و به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، 21 میلیون کارت بنزین برای خودروهای سراسر کشور صادر شده است.
    اکنون هر لیتر بنزین معمولی به صورت تک نرخی یکهزار تومان به فروش می رسد.
    در ماه های اخیر بدلیل افزایش نرخ دلار، اختلاف قیمت انواع سوخت در ایران و کشورهای همسایه بشدت افزایش یافته که این موضوع باعث رونق دوباره قاچاق شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو