فونیکسریمکسبهتام

ایران خودرو قیمت پژو۲۰۶ را افزایش داد

عصر خودرو- گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی بهای رسمی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را افزایش داده و از این پس مشتریان باید این خودروی اقتصادی را با قیمت جدید کارخانه خریداری کنند.

ایران خودرو قیمت پژو۲۰۶ را افزایش داد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصادآنلاین، طبق جدیدترین دعوتنامه های صادر شده از جانب ایران خودرو، بهای پژو 206 تیپ 2 به صورت رسمی 57 میلیون تومان اعلام شده و باید مشتریان بر مبنای این عدد تکمیل وجه های خود را انجام دهند. پیش از این قیمت این خودرو 36 میلیون و 280 هزار تومان بود و حال می بینیم که افزایش قیمت بیش از 20 میلیون تومان برای 206 تیپ 2 اتفاق افتاده است.

    پیش از این اتفاق شاهد بودیم که ایران خودرو بر خلاف تصور عموم، بهای رسمی پژو 207i صندوقدار اتوماتیک را بیش از 100 میلیون تومان اعلام کرد و حال گویا موج افزایش قیمت ها به خودروهای ارزانتر این شرکت هم رسیده است. با اعلام قیمت 57 میلیون تومانی برای پژو 206 تیپ 2، مشخص است که در آینده ی نزدیک بهای کارخانه ای پژو 206 تیپ 5 بیش از 65 میلیون تومان خواهد بود. همچنین پژو 207i دنده ای و اتوماتیک و از طرفی پژو 206 صندوقدار نیز به همین میزان در هفته های جاری افزایش قیمت را تجربه می کنند.

    با یک حساب و کتاب ساده می توان پی برد که ایران خودرو برای پژو 206 تیپ 2 افزایش قیمتی بیش از 57 درصد را اتخاذ کرده و احتمال دارد که این ضریب برای قیمت جدید سایر محصولات هم لحاظ گردد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط