فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان:

اولین رالی خانوادگی خودروهای دو دیفرانسیل استان سمنان آغاز شد

عصر خودرو- مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان، بابیان اینکه اولین رالی خانوادگی خودروهای دو دیفرانسیل استان آغاز شد، گفت: این رالی به مدت دو روز و با حضور ۶۰ خودرو در بخش‌های متنوع برگزار می‌شود.

اولین رالی خانوادگی خودروهای دو دیفرانسیل استان سمنان آغاز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  محمد جهانشاهی در حاشیه مراسم افتتاحیه اولین رالی خانوادگی خودروهای دو دیفرانسیل استان سمنان  ضمن اشاره به برگزاری رالی جاده ابریشم ویژه خودروهای آفرود و دو دیفرانسیل در شهرستان‌های مهدی‌شهر و آرادان، گرمسار و سمنان، تأکید کرد: اولین رالی خانوادگی جاده ابریشم از صبح پنج‌شنبه، اول آذرماه97 از کاروانسرای زیبا و تاریخی ده نمک آرادان آغاز و تا فردا غروب ادامه خواهد داشت.

    وی بابیان اینکه بیش از 100 خودروی آفرود در این مسابقات حضور دارند، ابراز کرد: این رالی برای نخستین بار در حالی برگزار می‌شود که شناساندن جلوه‌های گردشگری مناطق زیبای استان سمنان و همچنین گسترش توریسم ورزشی در زمره اهداف آن است.

    برگزاری رالی در دو مقطع کوهستان و کویر

    مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان بابیان اینکه رالی جاده ابریشم نخستین تجربه ورزشی گردشگری بین این اداره کل و هیئت آفرود کشور است، تأکید کرد: امیدواریم در سال‌های آتی بتوانیم این رویداد گردشگری، ورزشی را گسترش داده و در تقویم فدراسیون اتومبیل‌رانی بگنجانیم.

    جهانشاهی بابیان اینکه این رالی در دو مسیر تلفیقی کویر تا کوهستان برگزار می‌شود، بیان کرد: کانون جهانگردی و کمیته سافاری فدراسیون اتومبیل‌رانی بر این مسابقه نظارت و همکاری دارد.

    وی افزود: در نخستین مرحله هم‌زمان با لحظاتی پیش خودروهای حاضر در مسابقه وارد مسیر شنزار و کویری ریگ جن شده و از ده نمک به سمت کویر سمنان حرکت می‌کنند همچنین فردا مرحله کوهستانی این رالی برگزار می‌شود تا شرکت‌کنندگان در شهمیرزاد به خط پایان برسند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط