فونیکسریمکسبهتام

مدیر اجرایی رالی ابریشم خبر داد:

حضور ۱۰۰ خودروی دو دیفرانسیل در رالی جاده ابریشم سمنان

عصر خودرو- مدیر اجرایی رالی جاده ابریشم سمنان با بیان اینکه حضور ۱۰۰ خودروی دو دیفرانسیل در رالی جاده ابریشم سمنان قطعی است، گفت: این مسابقات در دو روز به میزبانی استان برگزار می شود.

حضور ۱۰۰ خودروی دو دیفرانسیل در رالی جاده ابریشم سمنان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان سمنان، محمد تقی اعرابی با بیان اینکه حضور 100 خودروی دو دیفرانسیل در رالی جاده ابریشم سمنان قطعی شده است، تاکید کرد:  رالی جاده ابریشم در استان به دلیل برخورداری از مسیرهای متنوع، بی‌نظیر است چرا که تا کنون رالی‌های دو روزه تنها در  مسیر کوهستان، کویر یا جنگل برگزار می‌شد و این رالی به دلیل برگزاری در دو مسیر تلفیقی کویر تا کوهستان، در نوع خود بی نظیر خواهد بود.

    وی با بیان اینکه بزرگترین و هیجان انگیزترین مسابقه رالی خودروهای دو دیفرانسیل کشور با عنوان رالی جاده ابریشم یکم و دوم آذرماه در  استان سمنان برگزار می‌شود، افزود: این رویداد گردشگری و ورزشی هیجانی با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری طبیعی و تاریخی دو اقلیم کویر و کوهستان در استان برگزار می‌شود.

    مدیر رالی جاده ابریشم استان سمنان با بیان اینکه این رقابت دو روزه  با شرکت 100 خودروی دو دیفرانسیل در حد فاصل مناطق کویری، جنگلی و کوهستانی شهرستان‌های آرادن، سرخه، سمنان و مهدیشهر برگزار می‌شود، تاکید کرد: این رالی با هدف تحقق شعار استان سمنان مقصدی تازه برای سفر و با هدف معرفی جاذبه های گردشگری، تفاوت‌های زیست محیطی مناطق مختلف استان به عنوان یک جاذبه گردشگری و تعریف مسیرهای جدید برای گروه های مختلف طبیعت گردی  و ... برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه این رویداد با مشارکت کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، ابراز داشت: امیدواریم با تداوم اجرای این برنامه در سال‌های آتی، این رویداد گردشگری در تقویم گردشگری کشور به ثبت برسد.

    مدیر اجرایی رالی جاده ابریشم گفت: در این رویداد در نظر است، ضمن بهره‌مندی از موقعیت.های طبیعی و تاریخی در راستای گردشگری و توسعه پایدار و با ایجاد فضای پرنشاط اجتماعی با حفظ معیارهای زیست محیطی، نحوه بهره‌مندی از ظرفیت‌های طبیعی و نحوه برپایی کمپ‌های طبیعت گردی و گردش بدون تخریب در محیط زیست بازآموزی شود .

    اعرابی با تاکید بر اینکه این رویداد به صورت ملی و رقابتی برگزار و به برندگان جوایز نقدی از 10 تا 30 میلیون ریال اهدا و به شرکت کنندگان گواهی حضور در این رقابت ملی ارائه می‌شود، بیان داشت: رالی جاده ابریشم استان سمنان از ورودی شمالی ریگ جن تا کوهستان و جنگل برگزار و مراسم اختتامیه آن نیز در شهر نمونه گردشگری شهمیرزاد برگزار می‌شود.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو