فونیکسریمکسبهتام

۱۱ خودروی احتکارشده در قم کشف شد

عصر خودرو- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم گفت: محل نگهداری ۱۱ دستگاه انواع خودرو پژو به ارزش ۶ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال در این استان کشف شد.

۱۱ خودروی احتکارشده در قم کشف شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهارداشت: در پی اخبار واصله مبنی بر احتکار تعدادی خودرو در یک منزل شخصی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
    وی گفت: در ادامه طی هماهنگی های قضایی و با ورود ماموران به منزل مذکور مشخص شد 11 دستگاه انواع خودرو پژو به ارزش حدود 6 میلیارد و 930 میلیون ریال احتکار شده است.
    وی با اشاره به شناسایی سه مالک خودروهای احتکار شده، افزود: برابر اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعزیرات حکومتی و به دلیل احتکار، اختفاء و امتناع از عرضه، سرانجام خودروها به مالک منزل امانت سپاری و پرونده برای اقدام های بعدی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

    ** کشف حدود 170 کیلوگرم تریاک در قم
    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی قم نیز از کشف حدود 170 کیلوگرم تریاک در این استان خبر داد.
    سرهنگ غلام عباس بلفکه اظهار داشت: در پیگیری های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد یک قاچاقچی قصد دارد با یک دستگاه خودروی تریلی مقدار قابل توجهی مواد افیونی را از جنوب کشور از طریق محور مواصلاتی استان قم به تهران منتقل کند که با اطلاع به پلیس مبارزه با مواد مخدر قم، در عملیاتی مشترک دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
    به گفته وی در ادامه با هماهنگی مقام قضایی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های قم و خراسان شمالی برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.
    بلفکه افزود: سرانجام با انجام اقدام های پلیسی خودروی مورد نظر شناسایی و پس از توقیف، شناسایی و دستگیری متهم در بازرسی انجام شده از قسمت کمپرس خودرو 34 بسته آب بندی شده مواد مخدر تریاک در مجموع به وزن 169 کیلو و 150 گرم کشف شد.

    ** کشف 622 هزار نخ سیگار قاچاق در قم
    فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از کشف 622 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در قم خبر داد.
    سرهنگ مراد حسین جعفریان تصریح کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی سیگار خارجی قاچاق در یک انبار، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 19 فرماندهی انتظامی شهرستان قم قرار گرفت.
    وی گفت: در ادامه پس از هماهنگی با مقام قضایی استان، ماموران این کلانتری به محل مورد نظر اعزام شدند.
    فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: سپس طی بازرسی از محل مذکور، 622 هزار نخ سیگار خارجی و 60 پاکت تنباکو قاچاق کشف شد.
    جعفریان افزود: در نهایت متهم به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط