فونیکسریمکسبهتام

رئیس ­­اتحادیه فروشندگان خودرو:

عرضه خودرو صفر به قیمت بازار از کانال نامعلوم

عصر خودرو- رئیس ­­اتحادیه فروشندگان خودرو: هر تعداد خودرو صفر نیاز باشد می‌توان با قیمت بازار خرید، در حالیکه کانال عرضه این خودرو‌ها نامعلوم است!

عرضه خودرو صفر به قیمت بازار از کانال نامعلوم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از واحد مرکزی خبر ، سعید موتمنی با اشاره به اینکه اگر خودروسازان مدعی کمبود قطعه و مشکل در تولید خودرو هستند چطور این محصولات عرضه شده است؟ افزود: همه­­­ خودروهای عرضه شده به روز، ​دارای پلاک و کارتکس هستند.

    وی با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر بر بازار خودرو گفت: درحال حاضر هر نوع خودرو زیر 45 میلیون تومان و مونتاژی متقاضی داشته باشد می تواند آن را با قیمت بازار تهیه کند.
    رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه سایتها و کانالها در فضای مجازی بسیار در نابسامانی بازار اثر گذار بوده اند و نظارتی بر آنها وجود ندارد ادامه داد: در مدتی که بازار خودرو دچار آشفتگی شد سایتها بصورت متحد قیمتهایی را اعلام می کردند که واقعیت نداشت بطور مثال درحالی که پراید 111 به قیمت 37 میلیون و 500 در بازار عرضه شده در سایتهای با قیمت 45 میلیون تومان فروش آن را ثبت کرده اند.
    موتمنی با بیان اینکه بازار خودرو در رکود است و متقاضی وجود ندارد افزود: با وجود این شرایط،​ ما شاهد افزایش قیمتها هستیم که مصاحبه های صاحبان شرکتهای سازنده در خصوص بدهی های سنگین به قطعه سازان و مشکلات این بخش،​ عامل این افزایش قیمتها بوده است.
    وی با اشاره به افزایش بی دلیل­ 10 تا 25 میلیون تومانی در قیمت خودروهای مونتاژی گفت: هم اکنون حاشیه بازار خودروهای زیر 30 میلیون تومان از 12تا 14 میلیون تومان، خودروهای 30 تا45 میلیون تومان از 21تا 35 میلیون تومان و خودروهای 45 تا 55 میلیون تومان از 43 تا 56 میلیون تومان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم