فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور تهران خبر داد؛

آمادگی پلیس راهوربرای برقراری نظم ترافیکی در جشن قهرمانی پرسپولیس

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به برنامه‌های ترافیکی در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: پلیس در کنار مردم آماده برقراری نظم ترافیکی در برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس است.

آمادگی پلیس راهوربرای برقراری نظم ترافیکی در جشن قهرمانی پرسپولیس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سردار محمدرضا مهماندار درباره تمهیدات پلیس راهور برای بازی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز (فینال لیگ قهرمانان آسیا) اظهار کرد: مسائل ترافیکی، یکی از مسائل مهم این بازی است و به هرحال عده زیادی برای حضور در ورزشگاه اقدام می‌کنند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده که حضور تماشاگران از ابتدای صبح در ورزشگاه صورت گیرد به همین دلیل حضور همکاران پلیس راهور نیز (در محدوده ورزشگاه آزادی) از ابتدای صبح انجام می‌شود.

    وی افزود: در این طرح، همکاران از ابتدای صبح فردا در اطراف ورزشگاه و معابر منتهی به ورزشگاه آزادی مانند جاده مخصوص، اتوبان تهران ـ کرج و معابر ضلع شمالی ورزشگاه که به بزرگراه شهید حکیم ختم می‌شود، حضور پیدا می‌کنند.

    مهماندار با اشاره به ممنوعیت توقف خودروها در اطراف خیابانهای ضلع شرقی و غربی ورزشگاه آزادی، تصریح کرد: همه موظف هستند خودروها را داخل پارکینگها پارک کنند؛ در صورت پرشدن و تکمیل ظرفیت پارکینگها به ناچار مجبوریم ورودیها به سمت ضلع شرقی و غربی ورزشگاه را ببندیم.

    وی متذکر شد: خواهشمندیم در صورت اعمال این محدودیتها، شهروندان با پلیس همکاری کنند، در واقع در حاشیه اتوبان تهران ـ کرج نیز اقدام به پارک خودرو نکنند، زیرا راه، مسدود شده و برای دیگران مشکل پیش می‌آید، اگر خودروها در حاشیه اتوبان تهران ـ کرج یا محلهای غیرمجاز مانند ضلع غربی و شرقی ورزشگاه پارک شوند، حتماً توسط همکاران با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شوند.

    وی به تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ در صورت قهرمان شدن پرسپولیس اشاره کرد و گفت: برای این موضوع نیز پیش‌بینیهای لازم صورت گرفته، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ فردا در آماده‌باش صددرصد خواهد بود و همکاران در تمامی میادین و معابر مهم شهر حضور پیدا می‌کنند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ یادآورد شد: اگر احیاناً مردم قصد برپایی شادی داشتند، کار کنترل ترافیک را انجام می‌دهیم اما خواهشمندیم در صورت قهرمانی، این برپایی شادی به نحوی نباشد که مزاحمت ترافیکی برای دیگران ایجاد کند و مجبوریم در صورت قهرمانی و شلوغی معابر، محدودیتهای ترافیکی اعمال کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو