فونیکسریمکسبهتام

احداث سامانه اتوبوسرانی BRT از پایانه آزادی به غرب تهران کلید خورد

عصر خودرو- نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بار ترافیکی محورهای مواصلاتی غرب تهران به پایتخت گفت: با احداث تقاطع لشکری _چیتگر به زودی شاهد آغاز پروژه سامانه اتوبوس‌های تندرو در غرب تهران هستیم.

احداث سامانه اتوبوسرانی BRT از پایانه آزادی به غرب تهران کلید خورد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، محمد محمودی شاه‌نشین  با اشاره به روند پیشرفت پروژه‌های حمل و نقل عمومی در راستای کاهش بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی غرب تهران به پایتخت اظهار داشت: توسعه معابر شهری برعهده شهرداری‌ها و محورهای برون‌شهری برعهده وزارت راه و شهرسازی است که باید در کمترین زمان ممکن این مشکلات برطرف شوند.

    وی ادامه داد: تعریض معابر به ویژه محور چیتگر نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی برخی محورهای غرب تهران داشته است که احداث تقاطع‌های غیر هم‌سطح نیز می‌تواند میزان بالایی از ترافیک در این محورها را کاهش داده و در زمان غیر پیک ترددها میزان زمان ماندگی در ترافیک را از یک ساعت به کمتر از 15 تا 20 دقیقه برساند.

    نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه احداث سامانه اتوبوس‌های تندرو از پایتخت به غرب تهران افزود: در راستای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی در تعاملی که با تهران داشتیم پیش‎‌بینی شده تا با احداث تقاطع لشکری _چیتگر به زودی شاهد آغاز پروژه سامانه اتوبوس‌های تندرو در غرب تهران باشیم.

    شاه‌نشین ادامه داد: زمان‌بندی اولیه آغاز طرح BRT در غرب استان تهران طبق برآوردها پایان سال 97 است که امیدواریم با تعامل و همکاری تهران و شهریار بتوان گامی دیگر در جهت خدمت‌رسانی به مردم برداشت.

    وی در پایان با اشاره به احداث مترو در غرب تهران نیز خاطرنشان کرد: مترو از مطالبات جدی شهروندان شهریار، قدس و ملارد است که زمان‌بر شدن مطالعات قدری روند کار را کُند کرده و سبب شده که ایستگاه‌ها درست مشخص و جانمایی نشود اما تلاش داریم تا ابتدای سال 98 شاهد ریل‌گذاری مسیر به سمت شهریار، قدس و ملارد باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو