فونیکسریمکسبهتام

باند سرقت از داخل خودرو در تهران و کرج به دام افتادند

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی استان، اعضای باند پنج نفره سارقان داخل خودرو که با دو دستگاه خودرو سرقتی ال ۹۰ اقدام به ۱۰۰ فقره سرقت داخل خودرو کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

باند سرقت از داخل خودرو در تهران و کرج به دام افتادند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پایگاه یکم پلیس آگاهی و اعلام شکایت در خصوص سرقت تجهیزات داخل خودرو ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته، به خودرو ال 90 مشکی رنگ که در تمامی تصاویر ضبط شده بود، مشکوک شدند.

    این مقام ارشد انتظامی گفت: در استعلامات صورت گرفته مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت از یکی از شهرهای شمالی است که در بررسی‌های تکمیلی ماموران محرز شد خودرو مذکور پس از 24 ساعت از وقوع آخرین سرقت در جاده چالوس بر اثر برخورد با گاردریل کناره جاده به شدت آسیب دیده و از سوی سرنشینان خودرو رها شده است.

    وی افزود: در بازرسی از خودرو تعداد زیادی ضبط و باند خودرو، لپتاپ و گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.

    سردار محمدیان گفت: ماموران با انجام اقدامات فنی، از هویت سارقان که دارای سابقه سرقت از کرج و شهرستان‌های استان تهران بودند مطلع و مخفیگاه سه نفر آنها را در شهرستان ملارد و اندیشه، شناسایی و با دریافت نیابت قضایی به محل مذکور اعزام شدند.

    فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: ماموران در چندین عملیات منسجم و غافلگیرانه تمامی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها تعداد زیادی گوشی تلفن همراه، شارژر برقی، صندلی کودک، لپتاپ، مدارک شناسایی و ... کشف کردند.

    وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های پلیسی به 100 فقره سرقت داخل خودرو با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کردند درباره شیوه و شگرد سارقان، گفت: متهمان با تشکیل یک باند پنج نفره، با سرقت دو دستگاه ال 90 از شهرهای شمالی و استان تهران در ساعت‌های پایانی روز اقدام به سرقت داخل خودرو در استان‌های تهران و البرز کرده و اموال مسروقه را به سه نفر مالخر می‌فروختند.

    سردار محمدیان با بیان اینکه سایر اعضای باند سرقت و مالخران در چندین عملیات پلیسی دستگیر شدند، گفت: تلاش برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو