فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

سوزوکی و مزدا۳ به ۱۰۰ میلیون تومان نزدیک می شود

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی تقریبا تمامی خودروها در بازار افزایش قیمت داشتند. حتی حالا که افزایش قانونی قیمت خودرو کلید خورده خورده است هم گویا قیمت خودرو های داخلی و خارجی در بازار تمایلی برای ارزان شدن ندارند.

سوزوکی و مزدا۳ به ۱۰۰ میلیون تومان نزدیک می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،  کمبود عرضه و افزایش قیمت ارز توامان سبب شده اند تا منحنی قیمت خودرو به روند صعودی خود ادامه دهد؛ موضوعی که طی هفته ای که گذشت باز هم باعث افزایش قیمت خودرو شد به طوری که قیمت سوزوکی گرند ویتارا به 89 میلیون تومان و مزدا به 95 میلیون تومان رسید
    http://www.asrekhodro.com/News/22011

    شیب ملایم افزایش قیمت خودرو

    شش سال پیش در چنین  روزی با ادامه توقف عرضه بسیاری از خودروها از سوی خودروسازان داخلی روند افزایشی قیمت برخی از خودروها با شیب ملایمی ادامه یافت. در این شرایط خریداران نیز با وسواس بیش‌تری نسبت به خرید اقدام می‌کنند. در حال حاضر در محصولات گروه خودروسازی سایپا قیمت خودروی سایپا 111 به حدود 13 میلیون تومان رسیده است البته این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو حدود 11 میلیون و 780 هزار تومان تعیین شده است.
    قیمت سایپا 131 SL نیز به حدود 12 میلیون و 200 هزار تومان و 131 SX نیز به حدود 12 میلیون و 600 هزار تومان افزایش یافته در حالیکه قیمت مصوب 131 SL معادل 11 میلیون و 540 هزار تومان و 131 SX نیز 11 میلیون و 940 هزار تومان است.خودروی تیبا نیز در حالی به قیمت حدود 16 میلیون و 200 هزار تومان تومان به فروش می رسد که قیمت رسمی این خودرو 15 میلیون و 430 هزار تومان تعیین شده است.قیمت ماکسیما نیز در حالی در برخی از نمایندگی های فروش به حدود 89 میلیون تومان افزایش یافته که قیمت رسمی این خودرو 64 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است.
    اما در گروه محصولات ایران خودرو قیمت پژو 206 تیپ 2 همچنان افزایش یافته و به حدود 30 میلیون تومان رسیده است این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو 19 میلیون و 420 هزار تومان است.
    تندر 90 ایران خودرو نیز در مدل E1 به قیمت حدود 22 میلیون تومان و مدل E2 نیز 25 میلیون تومان به فروش می رسد در حالیکه قیمت رسمی تندر 90 مدل E1 ایران خودرو 18 میلیون و 900 هزار تومان و مدل E2 نیز 21 میلیون تومان تعیین شده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/22005

    پیگیری مجلس برای حل مشکلات صنعت خودرو و قطعه

    شش سال پیش در چنین روزی دبیر سابق انجمن قطعه‌سازان ایران از پیگیری کمیسیون‌های صنایع و معادن و اقتصاد مجلس برای حل مشکلات صنعت خودرو و قطعه خبر داد. ساسان قربانی اظهار کرد: کمیسیون های صنایع و معادن و اقتصاد مجلس فعالانه پیگیر حل مشکلات مبتلابه صنعت خودرو و قطعه هستند. وی با بیان اینکه جلسات مشترکی با حضور مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی، قطعه سازان، خودروسازان و نمایندگان مجلس در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در این میان وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز پیگیر اعطای تسهیلات به قطعه سازان بوده و لیست واحدهای قطعه سازی دچار بحران به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه شده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/22004

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو