فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

رقم دقیق جریمه خودروسازان اعلام می شود

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی معاون پیشین حقوقی و اجرایی تعزیرات حکومتی تهران با تایید محکومیت برخی شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودرو، تاکید کرد که مجموع میزان جرایم و محکومیت این شرکت‌ها به زودی اعلام خواهد شد.

رقم دقیق جریمه خودروسازان اعلام می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، وی اظهار کرد: میزان جریمه اعلام شده در رسانه ها در خصوص گران فروشی خودرو را تکذیب نمی کنم اما میزان قطعی و دقیق محکومیت ها پس از رسیدگی اعلام خواهد شد.
    نیچ کوهی خاطرنشان کرد: طرح تشدید نظارت و مبارزه در مورد گران فروشان و متخلفان هم چنان با قاطعیت ادامه دارد.
    http://www.asrekhodro.com/News/21899


    جولان دلالان با توقف عرضه خودرو
    شش سال پیش در چنین روزی عضو پیشین کمیته تخصصی کارگروه حمایت از تولید، توقف عرضه خودرو را موجب رشد بازار سیاه خودرو دانست و گفت: به دنبال توقف عرضه خودرو توسط خودروسازان، عرصه برای سودجویی واسطه ها و دلالان بازار خودرو بازتر می شود. آرمان خالقی افزود: کاهش و یا توقف عرضه خودرو از سوی شرکت های خودروساز داخلی علاوه بر اینکه شرایط مناسبی را برای جولان دلالان در بازار خودرو فراهم می آورد، همچنین موجب افزایش بی رویه قیمت خودرو در بازار آزاد نیز می شود.
    به گفته وی، توقف فروش خودرو پیام خوبی برای بازار خودروی کشور نخواهد بود چرا که این امر در نهایت منجر به دست به دست شدن حواله های خرید خودرو نزد مردم و نیز افزایش کاذب قیمت محصولات گروه خودرویی می شود.
    خالقی همچنین بر ضرورت ایجاد توافق میان خودروسازان، مصرف کنندگان و دولت برای تعیین قیمت خودرو تاکید کرد و گفت: با چانه زنی نمی توان قیمت خودرو را تعیین کرد و مشخص شدن قیمت منطقی برای محصولات گروه خودرویی مستلزم ایجاد یک توافق نظر میان مثلث مذکور است.
    http://www.asrekhodro.com/News/21922

    برای ثبت سفارش خودرو تاییدیه صادر نمی شود

    شش سال پیش در چنین روزی یک کارشناس صنعت خودرو با اشاره به توقف ثبت سفارش واردات خودرو گفت: قرار است وزارت صنعت خودروهای وارداتی را از نظر میزان مصرف سوخت برای دریافت ارز مبادله‌ای اولویت‌بندی کند. فربد زاوه اظهار کرد: با توجه به اینکه اولویت بندی خودروهای وارداتی از نظر میزان مصرف سوخت هنوز نهایی نشده است، برای ثبت سفارش خودروها تأییدیه ای صادر نمی شود.
    وی ادامه داد: قرار است وزارت صنعت دستورالعملی را برای واردات خودروهای خارجی براساس پر مصرف یا کم مصرف بودن آنها تهیه کند تا بر مبنای میزان مصرف یا حجم موتور این خودروها، اولویت بندی تخصیص ارز صورت گیرد.
    زاوه تصریح کرد: در حال حاضر خودروهای وارداتی در اولویت های 8 و 9 قرار دارند اما مشخص نیست چه خودروهایی مشمول خودروهای کم مصرف با اولویت 8 و چه خودروهایی به عنوان پر مصرف مشمول اولویت 9 می شوند.
    http://www.asrekhodro.com/News/21930

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط