فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل کارمانیا با تشریح شرایط و برنامه های این شرکت تاکید کرد

تاثیر منفی خودتحریمی و تصمیمات خلق الساعه بیشتر از تحریم های خارجی است

عصر خودرو- مدیرعامل کارمانیا گفت: عوامل خود تحریمی ناشی از تصمیمات خلق الساعه بیشتر از تحریم های خارجی بر صنعت خودرو تاثیر گذار بوده که امیدواریم با توجه به تغییرات بوجود آمده در کابینه این مشکلات برطرف شود.

تاثیر منفی خودتحریمی و تصمیمات خلق الساعه بیشتر از تحریم های خارجی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، پویا سالاری شریف با بیان این که با اشاره به اتفاقات اخیر در صنعت و بازار خودروی کشور و افزایش قیمت دلار گفت: خریداران بی وای دی اس7 در زمان صدور دعوتنامه می توانند افزایش قیمت این شاسی بلند را با تسهیلات ارائه شده از سوی شرکت پرداخت کنند.
    وی دلیل تاخیر در تحویل بی وای دی اس 7 را شرایط ناخواسته ای دانست که به صنعت خودرو تحمیل شده و افزود: در حال حاضر تولید آزمایشی بی وای دی اس7 در شرکت کارمانیا با موفقیت به انجام رسیده و این خودرو در حال گذراندن تست های فنی است.
    سالاری شریف زمان تحویل این خودرو را با توجه به فرایند تولید در اواخر پاییز اعلام و تصریح کرد: به دلیل تغییرات مداوم نرخ ارز که گاهی بیش از 5 درصد در هفته را به ثبت رسانده است، تا زمان صدور دعوتنامه خودرو قادر به تعیین قیمت قطعی اس 7 نخواهیم بود.
    وی ادامه داد: همانطور که در تحویل بی وای دی اس6 بر اساس قیمت ثبت شده در قرارداد با وجود اختلاف 100 میلیون تومانی با بازار آزاد مصمم هستیم، در نظر داریم با در نظر گرفتن تسهیلات مناسب در زمان تحویل اس 7 سعی در جلب رضایت مشتریان خواهیم کرد.
    مدیرعامل کارمانیا در ادامه به برخی مشکلات پیش آمده در تولید بی وای دی اف3 اشاره و بیان کرد: پس از رفع مشکلاتی که تولید اف3 با آن مواجه شد، تولید دوباره این خودرو از 3 ماه آینده با آپشن های بیشتر از سر گرفته خواهد شد.
    سالاری در خصوص اقدامات دیگر کارمانیا با هدف بهبود کیفیت گفت:به تازگی خط رنگ پیشرفته ای با هزینه 350 میلیارد ریال در محل کارخانه این شرکت نصب شده که باعث بهبود کیفیت رنگ محصولات خواهد شد و همچنین با افزوده شدن این خط رنگ پیشرفته، در آینده شاهد محصولات بی وای دی با رنگ های جدید و متنوعی خواهیم بود.
    وی در خصوص عرضه محصولات برقی و هیبریدی بی وای دی اظهار کرد: به دلیل قیمت بالای ارز و شرایط بوجود آمده عرضه این محصولات صرفه اقتصادی ندارد اما این شرکت آماده است در صورت درخواست از نهاد های دولتی و شهری نسبت به تامین خودروهای برقی ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام کند.
    مدیرعامل کارمانیا وضعیت فعلی کشور را به مثابه یک جنگ اقتصادی تمام اعیار دانست و گفت: اگر مجموعه ای این موضوع را درک نکرده باشد نمی تواند از پس مشکلات پیش رو برآید. از همین رو شرکت کارمانیا با دور اندیشی تمام اقدامات لازم را پیش بینی کرده به طوری که این شرکت قطعات یدکی محصولات تولیدی خود را به میزان زیاد و برای مصرف یکسال و نیم آینده تامین و در انبار این شرکت دپو کرده تا مشتریان این شرکت با خیال راحتی از محصولات بی وای دی استفاده کنند.
    سالاری شریف تصریح کرد: شرکت بی وای دی تابع سیاست های دولت مرکزی چین است و به دلیل حمایت دولت چین از ایران، بی وای دی نیز حضور خود در ایران را ادامه خواهد داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط