فونیکسریمکسبهتام

بررسی روند قیمت ها در بازار خودرو نشان داد

کاهش قیمت آزاد خودروها در محدوده ۵۰۰ هزار تومان باقی ماند+ جدول

عصر خودرو- جدول قیمت امروز خودروها نشان می دهد کاهش قیمت ها در محدوده ۵۰۰ هزار تومان باقی مانده و بازار همچنان در رکود به سر می برد.

کاهش قیمت آزاد خودروها در محدوده ۵۰۰ هزار تومان باقی ماند+ جدول
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، بررسی قیمت ها نشان می دهد که پراید به عنوان خودرو پرطرفدار بازار همچنان در ثبات قیمت به سر می برد و نسبت به روزهای گذشته شاهد افزایش و یا کاهش قیمت نبوده است اما در همین حال تنها خودرویی که قیمت امروز آن نسبت به روز گذشته شاهد افزایش چشمگیر بوده، هاچ بک پرطرفدار ایران خودرو است.
    پژو 206 تیپ 2 که روز گذشته با قیمت 58 میلیون و 500 هزارتومان در بازار خرید و فروش می شد، امروز با قیمت 60 میلیون تومان عرضه شده است.
    رکود بازار خودرو این روزها به اندازه ای رسیده که تغییرات قیمتی برخی خودروها تنها در محدوده 100 تا 300 هزار تومان باقی مانده به طوری که پژو 206 تیپ 5 امروز با قیمت 68 میایون و 800 هزار تومان در بازار خرید و فروش شد. پژو 405 جی ال ایکس نیز با 300 هزار تومان کاهش به 50 میلیون و 500 هزار تومان رسید.
    دنا پلاس سفید را باید تنها خودروی بازار دانست که کاهش قیمت یک میلیون تومانی  را تجربه کرد به طوری که این خودرو امروز با 97 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.
    پژو 206 وی 8 و دنا نیز کاهش 500 هزار تومانی قیمت ها را شاهد بودند.
    فعالان بازار خودرو معتقدند که روند کاهشی و رکود فعلی بازار خودرو تا زمان رسیدن نرخ دلار به یک ثبات مشخص، همچنان ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم