فونیکسریمکسبهتام

باند سارقان خودرو در خراسان جنوبی منهدم شد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو در حوزه استحفاظی یکی از شهرستان های استان بلافاصله طرح مهار اجرا و تیم چهار نفره سارقان منهدم شد.

باند سارقان خودرو در خراسان جنوبی منهدم شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار مجید شجاع افزود: ماموران انتظامی شهرستان سربیشه در کمتر از سه ساعت خودروی سرقتی را که با سرعت زیاد در حال عبور از حوزه استحفاظی این شهرستان بود مشاهده و با علائم هشدار دهنده دستور ایست صادر کردند و راننده با بی توجهی به ایست ماموران اقدام به فرار کرد.
    وی با بیان اینکه 2 متهم پس از چند کیلومتر تعقیب و گریز دستگیر شدند تصریح کرد: با توجه به تحقیقات به عمل آمده سارقان که غیربومی بودند به همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کردند و آنان نیز در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از شهرستان های همجوار شناسایی و دستگیر شدند.
    فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: در این عملیات چهار سارق سابقه دار دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آنجا روانه زندان شدند.
    وی افزود: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان نظم و امنیت به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و به طور قاطع با این افراد برخورد می کند.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط