فونیکسریمکسبهتام

رئیس شورای شهر تهران:

اتمام پروژه‌های ترافیکی تهران به ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

عصر خودرو- رئیس شورای شهر تهران گفت: پروژه‌های ترافیکی تهران میانگین بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که برای اتمام آنها بین ۸ تا ۱۲ میلیارد تومان بودجه نیاز است.

اتمام پروژه‌های ترافیکی تهران به ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، محسن هاشمی در افتتاح ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی و تقاطع‌های چهارگانه آن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه‌ها در تهران به چند نوع تقسیم می‌شود که بخشی از آن خودرومحور و بخش دیگر نیز حمل و نقل عمومی، ساختمان و پروژه‌های آب و فاضلاب است.

    وی افزود: پروژه‌های کوچک و بزرگ در مجموعه شهر تهران بسیار وجود دارد که برای اتمام آنها 8 تا 12 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است و این به غیر از بودجه موردنیاز برای پروژه‌های حمل و نقل عمومی است.

    رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: پروژه‌های خودرومحور به‌طور میانگین بیش از 50 درصد پیشرفت داشته است و پروژه‌های سطح شهر از 20 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

    هاشمی بیان داشت: با همکاری قرارگاه خاتم پروژه‌ها در شهر تهران به بهره‌برداری می‌رسد و امیدواریم با افتتاح این پروژه‌ها بخشی از مشکلات ترافیکی شهر تهران حل و فصل شود.

    وی بیان داشت: باید به تعداد پروژه‌های سطح شهر افزوده شود؛ چراکه هر روز به تعداد خودروهای شهر تهران افزوده می‌شود.

    رئیس شورای شهر تهران درباره خطوط 6 و 7 متروی تهران نیز اظهار داشت: بیش از 200 کیلومتر خط مترو در تهران وجود دارد که به دلیل تکمیل نشدن بخشی از آن هنوز افتتاح نشده است.

    هاشمی ادامه داد: خطوط متروی تهران باید روزانه 6 تا 7 میلیون سفر داشته باشد و هر کدام از خطوط مترو با ظرفیت کامل باید روزی یک میلیون سفر داشته باشند.

    وی افزود: متروی تهران به تجهیزات متحرک و ثابت نیاز دارد و نمی‌توان تنها به کمبود واگن اشاره کرد بلکه دیگر تجهیزات نیز برای مترو نیاز است.

    رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: تجهیزات ثابت خطوط 6 و 7 مترو هنوز تکمیل نشده است و برای تکمیل این خطوط به 25 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو