فونیکسریمکسبهتام

سردار تقی مهری خبر داد

آغاز طرح ترافیک ویژه اربعین از ۱۹ مهر

فعالیت ۵ هزار نیرو در قالب ۱۴۰۰ تیم در استان های هدف

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: از ۱۹ مهر ماه طرح ویزه ترافیک اربعین در استانها شروع شده است.

آغاز طرح ترافیک ویژه اربعین از ۱۹ مهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸:۰۰

     

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در کمیته هماهنگی طرح های ویژه ترافیکی اربعین، اظهار داشت: از 19 مهر ماه طرح ویزه ترافیک اربعین در استانها شروع شده است.

    رئیس پلیس راهور ناجا، تصریح کرد: از 28 مهرماه تا 14 ابان ماه پلیس با اماده باش 100 درصدی حضور فعال دارد.

    سردار مهری ادامه داد: پلیس راهور با بیش از 5 هزار نیرو در قالب 1400 تیم در استان های هدف مستقر خواهد بود.

    عالی‌ترین مقام راهنمایی و رانندگی کشور به بحث جاده‌ها و معابر پرداخت و گفت: خوشبختانه در این زمینه اقدامات مناسبی توسط وزارت راه، استانداران و فرمانداران انجام شده است. 

    وی گفت: نیاز است تا 28 مهرماه تمام عملیات‌های عمرانی به پایان رسیده و بعد از آن اقدامات ایمنی و نصب خط‌کشی‌ها و علائم آغاز شود. 

    سردار مهری به موضوع پارکنیگ‌ها پرداخت و گفت: خوشبختانه وضعیت پارکینگ‌ها امسال بهتر شده و در زمینه روشنایی و محصورسازی نیز اقدامات مناسبی صورت گرفته است. 

    رئیس پلیس راهور ناجا به زائران توصیه کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و اگر قصد تردد با سرویس حمل و نقل عمومی را دارند به موقع اقدام کنند. 

    وی به زائرانی که با وسیله نقلیه شخصی اقدام به تردد می‌کنند توصیه کرد: حتما هماهنگی لازم با پلیس راه را در سطح جاده‌ها داشته باشند و از رانندگی با خستگی و خواب‌آلودگی پرهیز کرده و از سبقت و سرقت غیرمجاز خودداری کنند. 

    این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی کشور به استقرار ماموران بخصوص در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه، چذابه و مهران اشاره کرد و گفت: در مسیر منتهی به مرز خسروی نیز پیش‌بینی لازم برای استقرار ماموران شده و اگر این مرز باز شود ماموران نیز بلافاصله حضور خواهند یافت. 

    سردار مهری درخصوص مدیریت گره‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به مرزها اعلام کرد: تمهیدات لازم پیش‌بینی شده؛ به طوری که در مرز شلمچه و این محور وضعیت مناسب‌تری نسبت به دو مرز دیگر و سال گذشته خواهیم داشت. 

    وی افزود: برخی معبرها تعریض شده و محور مهران- ایلام وضعیت چهار خطه نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. 

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط