فونیکسریمکسبهتام

بسیج ۱۲ هزار اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین

احتمال یکطرفه شدن برخی محورها

عصر خودرو- مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری از آماده‌سازی ۱۲۰۰۰ اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین خبر داد و گفت:‌امروز پلیس آمادگی دارد با یکطرفه کردن برخی محورها، عملیات بازگشت زائران را تسریع کند.

بسیج ۱۲ هزار اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  تسنیم ، رضا نفیسی اظهار کرد:‌از ابتدای ماه صَفر تاکنون2.2 میلیون نفر از سه پایانه مرزی غرب کشور تردد داشته اند که 80 درصد آن خروجی و 20 درصد ورودی بوده است.

    وی ادامه داد: بر اساس جدیدترین اطلاعات، سهم زائران ورودی در حال افزایش است به‌ طوریکه هم اکنون 70 درصد زوار در حال بازگشت و 30 درصد در حال خروج از کشور هستند.

    وی با اشاره به برنامه ریزی این سازمان و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها از جمله نیروی انتظامی و گمرک برای پذیرایی از موج بازگشت زائران حسینی گفت: با توجه به اینکه 45 درصد زائران از ناوگان عمومی برای سفر استفاده کرده اند سازمان راهداری، تدارک بازگشت همین تعداد را دارد و از همه پتانسیل ناوگان حمل و نقل عمومی و اتوبوس ها در این زمینه استفاده می کنیم.

    وی تصریح کرد: امروز پلیس نیز آمادگی دارد تا با یکطرفه کردن برخی محورها، عملیات بازگشت زائران تسریع شود.

    مقام مسئول سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار کرد:با هماهنگی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مقرر شده علاوه بر جایگاه‌های ثابت، تعدادی جایگاه سیار سوخت نیز در مسیر مستقر شوند تا اختلالی در سوخت رسانی بوجود نیاید.

    نفیسی بیان کرد:‌ از زائران حسینی می‌خواهیم با مدیریت بازگشت، سفر خود را به روزهای پایانی موکول نکنند چراکه هم جاده ها و هم پارکینگ های مرزی ظرفیت محدودی دارند. 

    وی همچنین از آمادگی و تجهیز مجتمع های خدماتی بین راهی خبر داد و گفت: در این ایام نظارت بیشتری روی عملکرد این مراکز خواهد شد ضمن اینکه مردم نیز می توانند نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پایگاه اینترنتی www.141.ir و تلفن 141 و سامانه پیامگیر 2000141 با سازمان راهداری در میان بگذارند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو