فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی

ابهام ۸ میلیونی در قیمت برخی از خودروهای داخلی

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی در حالی که قیمت‌های رسمی انواع محصولات ام‌وی‌ام در سامانه رسمی اطلاع‌رسانی قیمت‌ها منتشر شد، بررسی نرخ محصولات شرکت مدیران خودرو نشان‌دهنده وجود اختلاف ۸ میلیون تومانی محصولات این شرکت نسبت به قیمت‌های رسمی بود.

ابهام ۸ میلیونی در قیمت برخی از خودروهای داخلی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، اعضای کمیته قیمت گذاری خودرو در مردادماه سال 91 با موضوع افزایش 5 درصدی قیمت انواع محصولات ام وی ام موافقت کردند.پس از جلسه این کمیته، قیمت انواع محصولات ام وی ام با احتساب افزایش قیمت صورت گرفته توسط کارشناسان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان محاسبه شده و با ذکر تاریخ و زمان تصویب افزایش قیمت ها (بیست و پنجم مردادماه) برروی سامانه رسمی اطلاع رسانی قیمت ها (124) منتشر شد.
    http://www.asrekhodro.com/News/21308

    رانا با موتورهای جدید درراه است
    شش سال پیش در چنین روزی به منظور ایجاد تنوع سبدسوخت در رانا، پروژه انطباق این خودرو با خانواده موتور ای.اف. درایران خودرو آغاز شد که در فازنخست آن، موتور ای. اف.7 پایه گاز سوزبر روی رانا نصب می شود.میرجواد سلیمانی قائم مقام سابق مدیرعامل ایران خودرو در محصول و کیفیت، با بیان این مطلب، گفت: برای انطباق موتور ای. اف. 7. پایه گاز سوز بر روی رانا تغییراتی در این خودرو و عمدتاً در محفظه موتور آن ایجاد می شود.سلیمانی از آغاز هرچه زودتر فعالیت های مربوط به صنعتی سازی این محصول خبر داد و گفت: با برنامه ریزی به عمل آمده، زمان تولید انبوه این محصول نیمه اول سال 92 خواهد بود.قائم مقام محصول و کیفیت افزود: در سند پورتفولیوی رانا، به منظور تامین نیازهای بازار ایران و بازارهای هدف صادراتی، طراحی و توسعه موتور EF4 سومین موتور از خانواده EF و نصب آن بر روی رانا در برنامه ایران خودرو قرار گرفته است.
    http://www.asrekhodro.com/News/21321

    واردات به ایران قطع نشده است
    شش سال پیش در چنین روزی، حاشیه نمایشگاه خودرو پاریس به محلی برای گفتگوهایی کوتاه اما مهم با مدیران بلند پایه خودروسازان تبدیل شد و یکی از این مدیران «توماس او» قائم مقام کیاموتورز بود که بعد از رونمایی از 2 خودرو جدید این شرکت یعنی نسل سوم کارنز و سیید به جمع خبرنگاران رفت و پاسخگوی آنها بود.وی بعد از پاسخ به سوالات خبرنگاران کره نیز جوابگوی سوالات ایرانی ها بود.توماس او در این گفتگو قطع صارات خودرو به ایران را تکذیب کرد و اعلام کرد تنها به دلیل برخی مشکلات مانند نقل و انتقال پول صاردات خودرو فعلا متوقف شده است.قائم مقام کیاموتورز اما مذاکرات درباره تولید کیا سراتو در ایران نیز همچنان ناتمام دانست و اعلام کرد مذاکرات دراین باره همچنان ادامه دارد وهنوز نتیجه نهایی مشخص نیست.
    http://www.asrekhodro.com/News/21305

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو