فونیکسریمکسبهتام

در راستای حمایت از قطعه‌سازان داخلی صورت گرفت؛

بازدید مدیرعامل گروه سایپا از شرکت آذرباتری ارومیه

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد این گروه از شرکت آذرباتری در شهرک صنعتی ارومیه بازدید کردند.

بازدید مدیرعامل گروه سایپا از شرکت آذرباتری ارومیه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، محسن جهرودی با حضور در شرکت آذرباتری، از سالن‌های تزریق جعبه و درب باتری، تراشکاری و قالب‌سازی، پانچینگ سرب، اکسپند سرب، لیبل‌زنی، شارژ، مونتاژ و آزمایشگاه اسپکترولب دستگاه آنالیز بر پایه سرب و خطوط دیگر تولید باتری این شرکت بازدید و فرایندهای تولیدی آذرباتری را مورد ارزیابی قرار داد.

    در جریان این بازدید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از تلاش‌های این شرکت برای افزایش داخلی‌سازی تولید باتری قدردانی و از نزدیک با کارگران و‌ متخصصان آذرباتری دیدار کرد.

    شرکت آذرباتری با تولید روزانه 6 هزار و سالانه یک‌میلیون و 400 هزار عدد، تولید کننده انواع باتری خودروهای سبک و سنگین داخلی است.

    همچنین آذرباتری تأمین‌کننده باتری شرکت‌های خودروساز داخلی شامل سایپا، ایران‌خودرو، سایپادیزل، ایران‌خودرودیزل، زامیاد و ماموت است.

    این شرکت فعالیت خود را به‌صورت رسمی از سال 1376 آغاز کرد و در حال حاضر با 90 درصد داخلی‌سازی تولید باتری و اشتغال 800 نفر، مشغول به فعالیت است.

    گفتنی است حمایت از قطعه‌سازان داخلی برای رونق اقتصاد ملی، همواره سرلوحه فعالیت‌های گروه خودروسازی سایپا است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط