فونیکسریمکسبهتام

محدودیت های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا در قم اعلام شد

عصر خودرو- سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی قم، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در این شهر را اعلام کرد و گفت: این محدودیت ها به دلیل تسهیل در آمد و شد دسته های عزاداری و مردم سوگوار است.

محدودیت های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا در قم اعلام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی حسن قیصری روز شنبه در گفت و گویی افزود: از ساعت 24 روز 27 شهریور تا ساعت 24 روز 29شهریورماه جاری، عبور و مرور و توقف هرگونه وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت به استثناء وسایل امدادی در معابر قم شامل «از میدان جهاد به طرف چهارراه بازار و کلیه معابر منتهی به خیابان 19 دی، خیابان 45متری عماریاسر - قبل از 7متری باجک به طرف تقاطع عماریاسر- آذر، خیابان آذر از تقاطع شهید روحانی به طرف 45متری عمار یاسر - آذر، خیابان انقلاب از سه راه سجادیه به طرف چهارراه عماریاسر - انقلاب، از میدان روح الله به طرف تقاطع شهدا و از دور برگردان شهید مصطفی خمینی به طرف پل حجتیه» ممنوع است.

    وی افزود: در سایر معابر در صورت نیاز، محدودیت آمد و شد به صورت مقطعی اعمال خواهد شد.
    قیصری گفت: محل پارک خودروها نیز شامل پارکینگ شرقی حرم، پارکینگ طبقاتی، پارکینگ زمزم، پارکینگ مصلا، پارکینگ اتوبوسرانی، پارکینگ مکانیزه، پارکسوار شمالی و پارکینگ تقاطع شهدا می باشد.
    وی از تمامی رانندگان خواست، از توقف و آمد و شد در مناطق اشاره شده در طرح اجتناب کرده و با ماموران راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را به عمل آورند.
    وی تاکید کرد: براساس ماده 191 و 193 آیین نامه راهنمایی و رانندگی ورود هرگونه خودرو و موتورسیکلت به دسته های عزاداری ممنوع بوده و در صورت وجود چنین موردی پلیس با رانندگان متخلف برخورد می کند.
    روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان است.

    ** گل مالیدن به شیشه ها و پلاک خودرو ممنوع است
    سرپرست پلیس راهور استان قم در ادامه سخنان خود گفت: خودروهایی که به دلیل مالیدن گل، پلاک آن ها مخدوش شده و راننده و سرنشینان آن غیر قابل رویت باشند، از سوی پلیس متوقف می شود و راننده مجاب به برگرداندن آن به حالت اولیه است و در صورت بی توجهی به هشدار و توصیه ها خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل می شود.
    قیصری افزود: برخی مواقع، گل مالیدن به خودروها به حدی است که راننده و سرنشینان خودروها قابل رویت نبوده و پلاک آن ها نیز مخدوش و ناخوانا می شود و حتی در مواردی رنگ خودرو نیز قابل تشخیص نمی باشد که این جزء مصادیق نقض آیین نامه بوده و پلیس را مجاب به برخورد قانونی می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو