فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای فرانکورت ۲۰۱۸ (۱۱)

مدیرعامل شرکت تولیدی یدکی موتور ایران : به دنبال صادرات انواع سوپاپ به اروپا، افریقا و استرالیا هستیم

عصر خودرو- شرکت تولیدی یدکی موتور ایران (STYM) با سابقه بیش از ۳۷ سال در تولید سوپاپ انواع خودرو و موتورسیکلت سبک تا وسایل نقلیه سنگین مشغول فعالیت است. این شرکت که حضور فعالی در نمایشگاه های اتومکانیکا در سراسر جهان دارد همواره به دنبال بازارهای صادراتی می گردد تا فعالیت خود را گسترش دهد. شرکت تولیدی یدکی موتور ایران با بیش از ۸۰۰ نیروی کار یکی از بزرگ ترین واحد های قطعه ساز در حوزه خودرو است که سابقه صادرات به کشور های معتبری همچون آلمان را در کارنامه دارد و با حضور در نمایشگاه های اتومکانیکا در جست و جوی بازارهای صادراتی جدید است.

مدیرعامل شرکت تولیدی یدکی موتور ایران : به دنبال صادرات انواع سوپاپ به اروپا، افریقا و استرالیا هستیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، عباس سلیمیان، مدیرعامل شرکت یدکی موتور ایران در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه اتومکانیکای فرانکفورت دلیل حضور این شرکت در این نمایشگاه را ملاقات با افراد مختلف از سراسر جهان برای ایجاد بسترهای صادرات به اروپا، آفریقا و حتی استرالیا عنوان کرد. وی افزود : ما در حال حاضر انواع سوپاپ برای خودرو های خارجی و داخلی ، خودروهای سنگین و سبک و حتی موتورهای مارین، کشتی و خودروهای ریلی را تولید می کنیم.
    به گفته سلیمیان حضور این شرکت در نمایشگاه های اتومکانیکا موجب شده تا این شرکت حتی در برهه ای به کشورهای ایتالیا و آلمان نیز سوپاپ صادر کند اما در حال حاضر برزیلو چند کشور در تیراژ محدود تنها مشتریان قطعات صادراتی این شرکت هستند. وی همچنین در ادامه افزود : ما در شرف عقد قرارداد صادرات با چند کشور جدید بودیم که به دلیل تحریم ها این قرارداد ها لغو شد.
    سلیمیان اصلی ترین مشکل در مسیر صادرات را تحریم و تهیه مواد اولیه برای تولید عنوان کرد و گفت : حتی مواد اولیه ما که از چین و هند وارد کشور می شوند نیز با مشکلاتی مواجه شده اند که برای رفع آن مجبور هستیم از کشورهای ثالث برای واردات این مواد اولیه استفاده کنیم.
    وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر رقابتی بودن قیمت قطعات تولیدی این شرکت گفت : ما با هر کشوری در تولید قطعات می توانیم رقابت کنیم و می توانیم زیر قیمت چینی ها کالایی که طبق نقشه باشد را تولید و عرضه کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط