فونیکسریمکسبهتام

انجام عملیات لکه‌گیری درجاده چالوس

عصر خودرو- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به انجام عملیات لکه‌گیری در جاده چالوس، گفت: این روزها ترافیک در محورهای مهم استان بیش از حد مجاز است.

انجام عملیات لکه‌گیری درجاده چالوس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، عباس صفری  اظهار کرد: روزهای پایانی تعطیلات تابستانی را پیش روداریم و شاهد افزایش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان هستیم.

    وی با تأکید بر اینکه این روزها ترافیک در محورهای مهم استان ازجمله محور کرج - چالوس و آزادراه کرج - قزوین بیش‌ازحد ظرفیت است، گفت: به همین دلیل فعالیت کارگاه‌های جاده‌ای تا حدودی کمرنگ شده است.

    انجام 200 هزار مترمربع لکه‌گیری آسفالت در آزادراه کرج- قزوین

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز بابیان اینکه عملیات ایمنی راه‌ها از اوایل مهرماه با شتاب بیشتری انجام خواهد شد، گفت: این روزها عملیات درزگیری به‌منظور نگهداری و پیشگیری از خرابی آسفالت در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین انجام‌شده است؛ زیرا اجرای آن با ترافیک عبوری تداخل چندانی ندارد.

    صفری با تأکید بر اینکه بیش از 200 هزار مترمربع لکه‌گیری آسفالت در سطح آزادراه کرج - قزوین انجام‌شده است، گفت: همچنین بیش از 16 کیلومتر عملیات لکه‌گیری نیز در محور کرج - چالوس انجام شد ولی به دلیل بالا بودن حجم ترافیک عملیات مربوطه به حالت تعلیق درآمده است.

    وی در بخش دیگری به عملیات ایمنی در محور اشتهارد - ماهدشت اشاره کرد و گفت: عملیات لکه‌گیری به طول سه کیلومتر در این محور انجام‌شده است.

    انجام 1000 تن عملیات لکه‌گیری در محورهای روستایی البرز

    معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز تأکید کرد: در محورهای فرعی و روستایی استان نیز به‌تناسب مشکلات و کاستی‌های موجود حدود یک هزار تن عملیات لکه‌گیری انجام‌شده است.

    صفری در ادامه با اشاره به اینکه انجام پروژه‌های جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان از اوایل خردادماه سال جاری به دلیل کاهش بارش‌ها و همچنین درجه حرارت مناسب آغازشده است، گفت: این اقدامات اجرایی تا نیمه اول شهریورماه جاری دنبال شده است، با پایان سفرهای تابستانی و از نیمه مهرماه عملیات زمستانی را آغاز خواهیم کرد.

    وی تشریح کرد: عملیات نگهداری و پروژه‌های جاده‌ای که در محورهای مواصلاتی استان ازجمله آزادراه کرج - قزوین اجرایی شده شامل مواردی ازجمله خط‌کشی، نصب حفاظ و یا تابلوها بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۵
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        آخرین بروزرسانی ۱۶ ساعت پیش
        آرشیو