فونیکسریمکسبهتام

۳۸۳ واحد در شهرک خودرویی اراک تکمیل شده است

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرمان ساز مرکزی گفت: ۳۸۳ واحد شهرک خودرویی کلانشهر اراک تکمیل شده و در قالب مرحله اول این طرح آمتده بهره برداری است.

۳۸۳ واحد در شهرک خودرویی اراک تکمیل شده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا، «ابوالفضل حسن زاده» روز چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه افزود: گام نخست شهرک خودرویی اراک در زمینی به وسعت 34 هزار و 544 مترمربع اجرایی شده و 318 واحد تعمیرگاهی، 26 واحد نمایشگاهی، 36 واحد خدمات رفاهی و یک واحد نمایندگی رسمی گروه خودرو سازی کرمان موتور در آن مستقر می شود.
    مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرمان ساز مرکزی اظهار داشت: طرح شهرک خودرویی اراک با مشارکت 70 درصدی شرکت آرمان ساز و 30 درصدی شهرداری اراک از سال 1392 آغاز شده و گام نخست آن فردا(پنجشنبه) با حضور مسئولان به بهره برداری می رسد.
    وی بیان کرد: هزینه تمام شده گام نخست شهرک خودرویی اراک 420 میلیارد ریال است و واحدهای صنفی متعلق به سهم شرکت سرمایه گذار و بخش عمده ای از واحدهای سهم شهرداری به متقاضیان واگذار شده است.
    حسن زاده توضیح داد: همزمان با بهره برداری از گام نخست شهرک خودرویی کلانشهر اراک عملیات اجرایی دومین گام این طرح نیز آغاز می شود.
    وی خاطرنشان کرد: جانمایی و استقرار یکهزار و 500 واحد در 21 هکتار برای اصناف خودرویی برای این شهرک پیش بینی شده است که از این میزان 15 هکتار عملیات اجرایی طرح و 6 هکتار نیز فضای سبز در نظر گرفته شده است.
    مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرمان ساز مرکزی بیان کرد: در این گام مسجد نیز ساخته و آماده بهره برداری می باشد و عملیات اولیه ساخت یک واحد آتش نشانی نیز انجام شده است.
    عملیات اجرایی مجموعه شهرک خودرویی اراک از سال 1392 در زمینی به مساحت 21 هکتار در کمربندی شمالی در مجاورت ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی آغاز شد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم