فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان خبر داد:

توقیف ۱۱ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و متخلف در سیروان

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان سیروان از تشدید فعالیت های انتظامی و توقیف ۱۱ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و متخلف خبر داد.

توقیف ۱۱ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و متخلف در سیروان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ بهـروز آزادی گفت: طرح انتظامی ترافیکی با هدف برخورد با مزاحمان خیابانی در پارک ها و تفرجگاه ها و موتورسیکلت سواران، خودرو های متخلف و فاقد پلاک و  افزایش ضریب امنیتی در سطح شهرستان سیروان به مرحله اجرا گذاشته شد.

    وی گفت: در این طرح که با حضور ماموران یگان امداد و کلانتری مرکزی در سطح شهرستان سیروان اجرا شد، تعداد 11 دستگاه موتور سیکلت متخلف ، فاقد پلاک و مدارک و هنجار شکن توقیف و روانه پارکینگ شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان سیروان با تأکید بر اینکه موتور سیکلت سواران متخلف از جمله معضلات ترافیکی معابر هستند، اظهار داشت: حرکات نمایشی ، صدای ناهنجار ، آلودگی صوتی ، و ایجاد مزاحمت از جمله تخلفات این دسته از موتور سواران بوده است.

    سرهنگ آزادی ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس از آنان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در شهرستان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط