فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خبر داد:

ایران خودرو و سایپا ۳۰‌ هزار خودرو به بازار عرضه می‌کنند

عصر خودرو- عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: قرار ‌شد شرکت ایران خودرو ۲۰ هزار و سایپا ۱۰ هزار خودرو به بازار عرضه کنند و پیش فروش آنها هم اعلام شده است.

ایران خودرو و سایپا ۳۰‌ هزار خودرو به بازار عرضه می‌کنند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، محمد رضا منصوری ظهر امروز در آیین تجلیل از بهورزان با اشاره بر ضرورت مبارزه با فساد، اظهار داشت: تحریم‌ها اگر چه مشکلاتی برای جامعه به همراه داشت ولی حسن‌هایی هم داشت و سبب شد تا حدودی از اختلاس‌ها جلوگیری شود، متاسفانه فساد در جامعه به ویژه در دستگاه‌های دولتی نفوذ پیدا کرده و باید برخورد جدی در این راستا انجام شود.

    وی افزود: مشکلات نباید سبب شود انقلابی که دستاورد خون هزاران شهید است را نادیده بگیریم، امروز ایران اسلامی که در جهان مطرح شده، به برکت خون مطهر فرزندان این مرزوبوم است.

    نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وظیفه هر دستگاهی است در راستای تخلف از جمله احتکار برخورد کند و دستگاه تعزیزات موظف است در زمینه احتکار خودروها و آمار آنها گزارش مفصلی را ارائه بدهد و قرار بر این شد شرکت ایران خودرو  20 هزار و سایپا 10 هزار خودرو به بازار عرضه کند و پیش فروش آنها هم  اعلام شده است.

    منصوری بیان کرد: نمایندگان مجلس در راستای برطرف کردن  مشکلات اقتصادی هرگونه لایحه‌ای که ارائه شود کوتاهی نخواهند کرد و اگر دولت لایحه‌ای ارائه نمی‌کند به سبب بحران مالی موجود در دولت است، ما در حوزه پزشکی جایگاه خوبی در سطح جهان داریم ومی‌توان گفت هم‌تراز با آنها هستیم، در حوزه ساختار اقتصادی هم باید اصلاحاتی انجام شود.

    وی ادامه داد: تا زمانی که فساد از جامعه حذف نشود نباید شاهد برکت در جامعه باشیم، با دلار 4 هزار و 200 تومان توان صادر خودرو نداشتیم و امروز با دوازده دلار غیر ممکن است، کشوری مثل عراق و افغانستان تمایلی به واردات ما ندارند زیرا کشورها خریدار شبه‌خودرو نیستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو