فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس خبر داد:

تولیدکنندگان خودرو و موتور سیکلت موظف به اسقاط یک دستگاه فرسوده به ازای تولید هر چهار دستگاه شدند

عصر خودرو- سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: تولیدکنندگان خودرو و موتور سیکلت داخل کشور موظف می‌شوند به ازای تولید هر چهار دستگاه خودرو یا موتورسیکلت، برگه گواهی اسقاط یک دستگاه فرسوده ارائه کنند.

تولیدکنندگان خودرو و موتور سیکلت موظف به اسقاط یک دستگاه فرسوده به ازای تولید هر چهار دستگاه شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرگزاری خانه ملت ، حیدر علی عبادی در خصوص تشریح دستور کار امروز ( یک‌شنبه، 11 شهریورماه ) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست ابتدا  بحث انتخاب ناظر در کمیسیون‌های مختلف مطرح شد.

    نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در این نشست موضوع اصلاح بند ه تبصره 5 قانون بودجه97 مطرح شد که در آن مقرر بود 10 هزار میلیار اوراق به پیمانکاران احداث راه برای روستایی‌ها و بیمه سلامت داده شود، که سازمان برنامه بودجه با آن مخالفت کرد و مبلغ اوراق را  به 500 میلیارد برای اصلاح بودجه جاده‌های روستایی کاهش داد.

    این نماینده مجلس اعلام کرد: طرح مذکور در کمیسیون بهداشت که به عنوان کمیسیون فرعی حضور داشت رد شد. علت رد شدن طرح این نکته بود که همه دستگاه‌ها اورق‌های مربوطه را دریافت کردند و تنها   1600میلیارد باقی مانده باید به بیمه سلامت داده می‌شد، تصویب آن به این معنی است که 500 میلیارد از بیمه سلامت برداشت خواهد شد، به همین دلیل اعضای طراح امضایشان را پس گرفته و موضوع رد شد . 

    عابدی اظهار داشت: طرح بعدی که در کمیسیون مطرح شد برای تبصره 3 ماده 8 قانون هوای پاک بود، بر اساس این طرح تولیدکنندگان خودرو و موتور سیکلت داخل کشور موظف می‌شوند به ازای تولید هر چهار دستگاه خودرو یا موتورسیکلت، برگه گواهی اسقاط یک دستگاه فرسوده ارائه کنند. این طرح به دلیل کاهش آلودگی و بهبود وضعیت آب و هوایی کشور رای آورد.

    سخن‌گوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  طرح بعدی که در کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی مطرح شد در رابطه با اجرای قصاص در ملاعام بود که تماشای آن برای افراد زیر 15 سال سال ممنوع شود، این طرح نیز به دلیل وجود قوانین مشابه از کمیسیون بهداشت و درمان رد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو