فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران:

بعد از ۴ سال مسؤولان را توجیه کردیم که نصب فیلتر دوده قانون است و راه فرار ندارد

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: پس از ۴-۳ سال است با فشارهایی که از سمت سازمان محیط زیست وارد کردیم مسؤولان را توجیه کردیم نصب فیلتر دوده مصوبه است و راه فرار ندارد و آنها هم در حال تدوین برنامه اجرایی هستند.

بعد از ۴ سال مسؤولان را توجیه کردیم که نصب فیلتر دوده قانون است و راه فرار ندارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران   بعد از 4 سال مسؤولان را توجیه کردیم که نصب فیلتر دوده قانون است و راه فرار ندارد بعد از 4 سال مسؤولان را توجیه کردیم که نصب فیلتر دوده قانون است و راه فرار ندارد

    مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: پس از 4-3 سال است با فشارهایی که از سمت سازمان محیط زیست وارد کردیم مسؤولان را توجیه کردیم نصب فیلتر دوده مصوبه است و راه فرار ندارد و آنها هم در حال تدوین برنامه اجرایی هستند.

    وحید حسینی  با بیان اینکه بر روی  خودروهای نو از ابتدای سال 96 فیلتر دوده نصب و وارد بازار شده است، گفت: خودروسازها هم آمار نصب فیلتر دوده را می‌دهند.

    وی با بیان اینکه در سازمان محیط زیست فقط به این موضوع اکتفا نمی‌کنیم، گفت: دوباره خودروها را دبل‌چک می‌کنیم و حتی از برخی راننده‌ها در این باره نیز سؤالاتی پرسیده می‌شود.

    مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در خصوص خودروهای در حال تردد که فیلتر دوده هم ندارند، گفت: نصب فیلتر دوده وظیفه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است که بارها از آنها دعوت کردیم که در کارگروه‌های آلودگی هوا و زیرکمیته‌های تخصصی آن شرکت کنند اما اقدام جدی صورت نگرفت.

    حسینی افزود: سه الی چهار سال است با فشارهایی که از سمت سازمان محیط زیست وارد کرده‌ایم آنها را توجیه کردیم که این مصوبه است و راه فرار ندارد و آنها هم در حال تدوین برنامه اجرایی هستند.

    وی با اشاره به وضعیت موجود، گفت: با وضعیت تحریم‌ها و مباحث ارزی نوسازی ناوگان دیزلی بسیار دور از ذهن است چرا که پول نداریم یک میلیارد تومان اتوبوس، 600 میلیون کامیون و 2 میلیارد هزینه برای اتوبوس‌های بی‌آر‌تی بدهیم، بهتر است همین وضعیت موجود را خوب نگهداری کرده، تعمیر و بازسازی کنیم، فیلتر دوده نصب و آلودگی را صفر کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو