فونیکسریمکسبهتام

جاده چالوس و هراز فردا یکطرفه می‌شود

عصر خودرو- رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور سهولت در آمد وشد خودرو‌ها و مدیریت در بازگشت مسافران جاده های چالوس و هراز فردا یکطرفه می‌شود.

جاده چالوس و هراز فردا یکطرفه می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران  با بیان اینکه هم اکنون آمد وشد خودروها در جاده های چالوس و هراز به دلیل حجم بالای مسافران  از شمال به جنوب با ترافیک سنگین همراه است ،گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا ساعت 24 روز شنبه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

    وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 20 تا 24 همان روز از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.

    رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد همه وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 روز شنبه 10 شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

    سرهنگ قدمی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز با اعلام ماموران مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد بود.

    وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره 2182934 به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

    مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط