فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

رقابت شاسی بلندهای چینی در بازار ایران

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد که با تولید دو خودرو شاسی بلند چینی در بازار ایران تا پایان امسال انحصار این نوع خودروها از دست محصول X۳۳ خارج شود.

رقابت شاسی بلندهای چینی در بازار ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، روزگاری نه چندان دور با توجه به قیمت بالای خودروهای شاسی بلند در بازار، رانندگی با این محصولات در ذهن بسیاری از رانندگان رویای بیش نبود اما با ورود چین به صنعت خودرو ایران وتولید محصولات با کیفیت های قابل قبول و قیمت پایین تر از خودروهای کشورهایی نظیر کره، ژاپن و دیگر زقبای اروپایی خریداران سطح متوسط داخلی نیز توان ورود به این عرصه راپیدا کردند.
    بر اساس این گزارش شرکت مدیران خودرو در سال 89 با تولید خودرو ایکس 33 گام جدیدی را در تولید این خودروها در ایران برداشت و عرضه خودروهای شاسی بلند با قیمت های مناسب کلید خورد.
    با استقبال مشتریان از این خودرو ، دیگرتولید کنندگان به صرافت استفاده از پتانسیل این خودروهای در جذب مشتری در بازار ایران افتادند و شرکت کرمان خودرو که محصولات لیفان را به بازار عرضه می کند خبراز تولید شاسی بلند X60 داده است.
    بر اساس این گزارش گروه بهمن نیز با تولید خودروی کراس اوور لندمارک V7 می خواهد در کنار لیفان و ام وی ام، سومین شاسی بلند چینی بازار ایران را عرضه کند.لند مارک محصول شرکت نوپای ژانگ چینگ است که پیش از این گروه بهمن خودروی پیک آپ کاپرا را از همین شرکت ژانگ چینگ به تولید رسانده بود. لندمارک نیز همانند وانت کاپرا و بروی پلتفرم مشابه ساخته می شود.

    http://www.asrekhodro.com/News/20218

    اتهام دامپینگ فرانسوی‌ها به خودروسازان کره
    شش سال پیش در چنین روزی مجازاتهای ضد دامپینگ علیه هیوندای تحت یک توافق تجاری بین اتحادیه اروپا و کره‌جنوبی مورد تاکید قرار گرفت. دولت فرانسه شرکت های خودروسازی هیوندای و کیا کره جنوبی را به دامپینگ متهم کرد.
    در حالی که شرکت های خودروسازی فرانسه حتی در بازار داخلی هم با کاهش فروش مواجه شده اند، آمارها نشان می دهد که دو خودروساز بزرگ کره رشد فروش را در بازار این کشور تجربه کرده اند.
    در همین حال آرنو مونته برگ، وزیر سابق صنایع فرانسه گفت: دو برند کیا و هیوندای که در حال رقابت با خودروسازان فرانسه هستند، به دامپینگ اقدام کرده اند که این کار غیرقانونی و غیرقابل قبول است.
    وی افزود: مجازاتهای ضد دامپینگ علیه هیوندای تحت یک توافق تجاری بین اتحادیه اروپا و کره جنوبی مورد تاکید قرار گرفته است.


    http://www.asrekhodro.com/News/20220


    استاندارد جدید مصرف سوخت خودروها در آمریکا اعلام شد
    شش سال پیش در چنین روزی دولت آمریکا استانداردهای جدید مربوط به مصرف سوخت خودروها را در این کشور اعلام کرد که براساس آن، خودروها و کامیون‌های نو در این کشور باید تا سال 2025 دست کم دو برابر میزان مصرف سوخت خود را بهینه کنند. باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا گفته است استاندارد جدید مصرف سوخت خودروها در این کشور گام در مسیری است که در آن آمریکا وابستگی خود را به نفت وارداتی کاهش خواهد داد.
    وی افزود: استانداردهای جدید توافق نامه تاریخی هستند که براساس آن ما مصرف نفت خود را کاهش خواهیم داد و خانواده های آمریکایی را به صرفه جویی دعوت می کنیم.
    به گزارش خبرگزاری فرانسه، براساس استانداردهای جدید، متوسط مصرف سوخت خودروهای سواری و کامیونهای سبک در آمریکا باید تا سال 2025 به حدود 23.2 لیتر در هر کیلومتر برسد. استانداردهای جدید دو برابر سختگیرانه تر از استانداردهای فعلی مصرف سوخت خودروها در آمریکا هستند.
    http://www.asrekhodro.com/News/20226

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو