فونیکسریمکسبهتام

ابهام در صدور کارت بلیط خبرنگاری برای تعدادی از خبرنگاران

عصر خودرو- در حالی ششمین ماه از سال ۹۷ را سپری می‌کنیم که هنوز کارت بلیط خبرنگاری برای تعدادی از خبرنگاران در رسانه‌های مختلف صادر نشده است و مسئولان در این زمینه پاسخ مناسب و شفافی ارائه نمی‌کنند.

ابهام در صدور کارت بلیط خبرنگاری برای تعدادی از خبرنگاران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ،  معاونت حمل و نقل شهرداری تهران پس از مصوبه شورای شهر تهران درخصوص توزیع کارت بلیط رایگان به خبرنگاران مکلف شد تمهیداتی را برای صدور این کارت بلیط‌ها در دستور کار خود قرار دهد.

    معاونت اشاره شده پیرو اطلاعیه‌ای از خبرنگاران رسانه‌های مختلف خواست تا با مراجعه به سامانه مای تهران، مشخصات خود را ثبت و در نهایت کارت بلیط خود را از دو جایگاه مد نظر در ایستگاه مترو و یا از طریق اداره پست دریافت کنند.

    در همین زمینه ثبت‌نام از خبرنگاران آغاز اما این ثبت‌نام نیز همانند ثبت‌نام در طرح ترافیک خبرنگاری با مشکلاتی روبرو شد به طوریکه تعدادی از خبرنگاران در ششمین ماه از سال 97 هنوز نتوانسته‌اند کارت بلیط خود را دریافت کنند. ضمن اینکه علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته این معاونت پاسخ صحیح و درستی را در این خصوص ارائه نکرده است.

    محسن پورسیدآقایی معاونت حمل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه چرا تا به امروز هنوز برخی از خبرنگاران نتوانسته‌اند کارت بلیط رایگان دریافت کنند گفت: بخشی از این کار از عهده معاونت حمل و نقل ترافیک خارج است و باید از طریق سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران پیگیری شود.

    وی تصریح کرد: ما اسامی ثبت‌نام‌کنندگان را در سامانه مای تهران بررسی کردیم و این اسامی را در اختیار این سازمان قرار داده‌اند.

    وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا مابقی خبرنگاران نیز کارت بلیط رایگان دریافت خواهند کرد گفت: بر اساس پیگیری‌های ما باید 3 هزار نفر از خبرنگاران کارت بلیط رایگان دریافت کنند که امیدواریم عملی شود.

    علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته کارت بلیط‌های اشاره شده هنوز برای تعداد قابل توجهی از خبرنگاران صادر نشده است و خبرنگارانی که به سامانه مراجعه می‌کنند با جمله «کارت شما در مرحله صدور است» مواجه شده‌اند.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط