فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه گیلان خبر داد:

ترافیک محور قزوین - رشت در محدوده رودبار متراکم است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: در حال حاضر ترافیک محور قزوین - رشت در محدوده شهر رودبار متراکم ولی روان است.

ترافیک محور قزوین - رشت در محدوده رودبار متراکم است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین محمدپور عصر چهارشنبه با اعلام این مطلب افزود: خوشبختانه با مدیریت و هدایت پلیس راه، ترافیک در محدوده شهر رودبار روان سازی شده است.
    وی به ترافیک محور آستارا - تالش نیز اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر، ترافیک در محور آستارا - تالش در محدوده خطبه سرا نیز متراکم و روان است.
    وی با بیان اینکه ترافیک سایر محورهای استان عادی و روان گزارش شده، تصریح کرد: برای امروز(چهارشنبه) و جمعه ( نهم شهریورماه) محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.
    به گفته سرهنگ محمدپور، تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محورهای رشت - قزوین و بالعکس و آستارا - اردبیل و بالعکس برای امروز (چهارشنبه) از ساعت 12 تا 24 ممنوع است.
    وی اظهار داشت: همچنین تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی طی روز جمعه ( نهم شهریورماه) از ساعت 12 تا 24 در این محورهای یادشده ممنوع است.
    سرهنگ محمدپور با تاکید بر لزوم رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از شتاب بی مورد و داشتن صبر و حوصله در رانندگی گفت: خوشبختانه از روز گذشته تاکنون تصادف منجر به فوت نداشته ایم.
    بیش از 80 تیم پلیس راه در جاده های استان حضور دارند و 50 نفر از نیروهای انتظامی به عنوان کمکی در این تعطیلات نیروهای پلیس راه را یاری می رسانند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط