فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

۲۶ میلیون و ۸۷۴ هزار تردد در جاده های استان قزوین ثبت شد

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در مرداد ماه سال جاری تردد تعداد ۲۶ میلیون و ۸۷۴ هزار و ۹۳۸ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان قزوین به ثبت رسید.

۲۶ میلیون و ۸۷۴ هزار تردد در جاده های استان قزوین ثبت شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، افشین پیرنون مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین   اظهارداشت: بر اساس اطلاعات دریافتی از 59 سامانه تردد شمار برخط در محورهای مواصلاتی استان قزوین، آمار کل تردد ثبت شده در مرداد ماه سال جاری 26 میلیون و 874 هزار و 938 وسیله نقلیه بوده است.

    وی اضافه کرد: مجموع تردد ثبت شده در آزاد راههای استان 21 میلیون و 632 هزار و 19 مورد معادل 80.5 درصد کل تردد استان است.

    پیرنون تصریح کرد: بیشترین میزان ترافیک در مرداد ماه سال جاری مربوط به 31 مردادماه امسال بوده که در این روز آزاد راه قزوین به کرج در رفت و برگشت با ثبت تردد 142 هزار و 737 وسیله نقلیه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

    وی یادآورشد: از مجموع تردد شمارش شده استان تعداد 3 میلیون و 543 هزار و 236 تردد معادل 13.2درصد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهارداشت: محور ساوه به بوئین زهرا و بالعکس با 155 هزار و 938 وسیله معادل 41.5 درصد، بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است.

    پیرنون اضافه کرد: متوسط نرخ جریان ترافیک (تعداد کل خودروهایی که در یک ساعت از یک مقطع عبور می کنند) در سطح راههای مواصلاتی استان معادل 612 وسیله نقلیه در ساعت بوده که بیشترین متوسط نرخ جریان ترافیک در مرداد ماه، مربوط به آزاد راه قزوین به کرج با 2 هزار و 499 وسیله نقلیه در ساعت ثبت شده است.

    وی متوسط سرعت تردد در آزاد راهها را حدود 83 کیلومتر و متوسط سرعت در سایر محورهای استان را 69.4 کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین متوسط سرعت در این مدت 97.1 کیلومتر درساعت مربوط به آزادراه قزوین به زنجان بوده است.

    به گفته پیرنون در ماه گذشته تعداد 477 هزار و 758 خودرو معادل 1.77درصد از کل تردد در محورهای مواصلاتی استان دارای تخلف سرعت بوده و 20.2 درصد وسایل نقلیه، فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکرده اند.

    پیرنون تصریح کرد:بیشترین تخلف رعایت نکردن فاصله طولی مربوط به آزاد راه قزوین به کرج با 692 هزار و 915 وسیله نقلیه معادل 37.3 درصد بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط