فونیکسریمکسبهتام

گزارش هفتگی بورس- خودرو؛

یک هفته خوب برای گروه خودرو و قطعات

عصر خودرو- در هفته ای که گذشت بازدهی گروه خودرو ۵ درصد بیشتر شد و به جز روز دوشنبه که معاملاتی متعادل و منفی شاهد بودیم، گروه هفته پرتقاضا و خوبی را پشت سر گذاشت.

یک هفته خوب برای گروه خودرو و قطعات
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، اولین روز کاری هفته در خودرویی ها  معاملات مناسبی در جریان بود. در قطعه سازها تقاضای قویتری شاهد بودیم و معاملات نمادهای ورنا، خزر، خرینگ، ختراک و  خچرخش با صف خرید همراه بودند.
    روز یکشنبه خموتور با ثبت رشد بیش از 9 درصدی بیشترین رشد قیمتی گروه را به خود تخصیص داد  از طرفی نمادهای قطعه ساز خزر، خمحور و خچرخش نیز با رشد مثبت کامل صف خرید داشتند و مابقی نمادهای گروه عمدتا متعادل بودند.
    دوشنبه خودرویی ها علی رغم معاملات مثبت دو روز کاری قبل، متعادل رو به منفی بودند در این روز  نماد خودرو با رشد جزئی 0.9 درصدی به گردونه معاملات بازگشت . خساپا هم افت 2 درصدی ثبت کرد  و مابقی هم متعادل بودند.
    در آخرین روز کاری هفته اعلام عضو کمیسیون صنایع مجلس مبنی بر تصویب دلار 4200 تومانی برای واردات قطعات خودرو و برنامه افزایش قیمت 20 درصدی قیمت توسط شورای رقابت، منجر به رشد قیمت و صف خرید خودرویی ها و قطعه سازان شد و عمده نمادها صف خرید تشکیل دادند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط